اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

تعاونی‌ها جایگاه ویژه‌ای در اشتغال مازندران دارند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تعاونی‌ها جایگاه ویژه‌ای در اشتغال مازندران دارند.

تعاونی‌ها جایگاه ویژه‌ای در اشتغال مازندران دارند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، سومین جلسه کارگروه استانی بزرگداشت هفته تعاون با حضور علی بابایی‌کارنامی قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، معاونان و روسای ستادی و کارشناسان بخش تعاون اداره کل، مدیران و اعضا اتاق تعاون مازندران و مدیران اتحادیه‌های تعاونی مازندران برگزار شد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور در این جلسه گفت: هفته تعاون فرصتی است برای تمرین و ترویج فرهنگ با هم بودن برای قرار گرفتن در مسیر توسعه و تعالی کشور است و از این رو اهمیت زیادی برای آن قائل هستیم.

علی بابایی‌کارنامی افزود: برنامه‌های بسیار متنوعی در این هفته تدارک دیدیم که برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر و نمایشگاه دستاوردهای تعاونی از مهم‌ترین بخش آن است.

قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر اینکه کارگروه‌های شهرستانی نیز باید با ریاست فرمانداران تشکیل شود، افزود: گروه نظارت ویژه‌ای تشکیل شده است که عملکرد هر یک از ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها را در این هفته بزرگ ارزیابی خواهد کرد و برنامه‌های اجرایی در این هفته باید با شکوه خاصی در تمامی شهرستان‌ها انجام پذیرد.

بابایی‌کارنامی در ادامه با اشاره به اینکه تعاونی‌ها جایگاه ویژه‌ای در اشتغال استان دارند، افزود: حدود 150 هزار نفر در تعاونی‌های استان مشغول به کار هستند که نسبت به اشتغال کل استان عدد خوبی به شمار می‌رود.

وی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و تبریک به این قشر زحمتکش و تأثیرگذار خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی در هفته تعاون از کارهای ویژه‌ای است که باید توسط تمامی تشکل‌های تعاونی و این اداره کل با همکاری تمامی رسانه‌ها انجام پذیرد، در واقع از رسانه‌ها می‌خواهیم صدای تعاون استان مازندران را به همه کشور برسانند و مانند همیشه قدمی موثر در توسعه و ترویج فرهنگ تعاون بردارند.

قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان با عذرخواهی از تعاونی‌ها بابت کوتاهی‌های احتمالی صورت گرفته است، افزود: همگی باید دست در دست هم با روحیه کار جمعی و تعاون برای پیشرفت این بخش تلاش کنیم و از تشکل‌های تعاونی توقع داریم از ما انتقاد کنند زیرا نقد منصفانه به پویایی کمک کرده و در نهایت باعث پیشرفت بخش تعاون می‌شود.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول