اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

ثبت‌نام 341 شرکت تعاونی در هشتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر سال 92

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از ثبت‌نام 341 شرکت تعاونی در هشتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر سال 92 در استان خبر داد.

ثبت‌نام 341 شرکت تعاونی در هشتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در هشتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در سال 92 از افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته برخوردار است، اظهار کرد: برنامه‌های ترویج تعاون طیف وسیعی از مخاطبان جامعه را شامل می‌شوند و می‌توانند برای افزایش مشارکت گروهی در تحقق حماسه اقتصادی موثر واقع شوند.

وی افزود: نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری به نوعی مکمل سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سال 91 و جهاد اقتصادی سال 90 به شمار می‌رود که با سیاست‌گذاری‌های بهتر و تلاش برای تسهیل امور مربوط به عرصه تولیدات داخلی و سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند راهگشای بسیاری از موانع موجود بر سر راه اقتصاد کشور باشد.

فاتح با بیان اینکه هشتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در شهریورماه سال‌جاری با هدف معرفی توانمندی‌های بالقوه و نقش‌های متعدد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی تعاونی‌ها و تشویق تعاونگران برتر در 22 گرایش فعالیت تعاونی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در گرایش‌های اتحادیه، دانش‌بنیان، بنیادی، توسعه تعاون و کارآفرینی، اتاق تعاون، سهام عدالت دهیاری‌ها، مرزنشینان، بانوان، مسکن، کشاورزی، صنعتی، معدن، عمرانی، اعتباری، خدماتی و حمل ‌و نقل، فرش دستباف، آموزشگاهی، تامین نیاز تولیدکنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، تامین نیاز مصرف‌کنندگان در استان و کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی هدف از انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر کشور را ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن نمونه‌های موفق تعاونی و به تصویر کشیدن توانمندی‌های بالقوه بخش تعاون عنوان کرد و بیان داشت: توانمندی‌های بخش تعاون و تقویت این بخش از اقتصاد کشور به منظور ایجاد اشتغال پایدار، ارتقاء سهم اقتصاد تعاونی در تولید ناخالص ملی، گسترش نقش مؤثر تعاون در سطوح عالی تصمیم‌گیری اقتصادی کشور بسیار حیاتی است.

انتهای پیام/60002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول