اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد

تشکیل گروه بازرسی بر عملکرد اداره تعاون در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تشکیل گروه بازرسی ویژه برای بررسی عملکرد اداره تعاون در شهرستان‌های مازندران خبر داد.

تشکیل گروه بازرسی بر عملکرد اداره تعاون در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی‌کارنامی صبح امروز در سومین جلسه کارگروه استانی بزرگداشت هفته تعاون در مازندران اظهار داشت: هفته تعاون فرصتی است برای تمرین و ترویج فرهنگ با هم بودن برای قرار گرفتن در مسیر توسعه و تعالی کشور است.

وی به برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر و برپایی نمایشگاه در روز برگزاری جشنواره اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما این است که برگزاری جشنواره تعاونی برتر در همه شهرستان‌های استان مازندران نیز پیگیری شود.

قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تشکیل گروه نظارت ویژه برای بررسی عملکرد ادارات تعاون شهرستان‌ها خبر داد و گفت: کارگروه‌های شهرستانی با ریاست فرمانداران شهرهای مازندران پیگیری می‌شود.

وی به نقش اثر گذار تعاونی‌ها در مازندران اشاره کرد و گفت: اشتغال بیش از 150 هزار نفر نشان‌دهنده اهمیت تعاونی‌ها در مازندران است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تبریک روز خبرنگار خواستار اطلاع‌رسانی مناسب در هفته تعاون شد و تاکید کرد: از طرفیت همه رسانه‌های مازندران برای بیان اقدامات و خدمات تعاونی‌ها استفاده شود.

وی تاکید کرد: با همکاری رسانه‌ها باید اقدامات تعاونی‌های مازندران را به گوش همه مردم ایران برسانیم.

بابایی با اشاره به برخی ناهماهنگی‌ها که در کار تعاونی در استان مازندران ایجاد شد تاکید کرد: باید تلاش کنیم که روحیه کار جمعی را در استان مازندران تقویت کنیم و کار جمعی نیاز به تعاونی فعال دارد که در این زمینه باید زمینه ارتقاء تعاونی‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/86004/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول