اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

صندوق فولاد باید با نظارت وزارت تعاون مدیریت شود

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص دارد و این صندوق باید زیر نظر این وزارتخانه مدیریت شود.

صندوق فولاد باید با نظارت وزارت تعاون مدیریت شود

مجید منصوری بیدکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شده است، اظهار کرد: براساس بند 59 قانون بودجه کشور دولت مکلف است که صندوق فولاد را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل کند.

وی اضافه کرد: همچنین دولت باید به میزان بدهی‌ها و کسری صندوق فولاد، اموال و حقوق مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت‌ها و مؤسسات وابسته و تابعه را با تأیید وزرای صنعت، معدن و تجارت و  تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صندوق فولاد منتقل کند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیگیری‌های بسیاری برای تکرار بند 59 در قانون بودجه امسال صورت گرفت، تصریح کرد: در حال حاضر این بند در قانون بودجه امسال نیز تکرار شده است و بنده نیز یکی از پیشنهاد‌کنندگان تکرار بند 59 در قانون بودجه امسال بوده‌ام.

وی با بیان اینکه با اجرای بند 59 قانون بودجه کشور صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شده است، ادامه داد: در حال حاضر صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص دارد و این صندوق باید زیر نظر این وزارتخانه مدیریت شود.

منصوری بیدکانی با اشاره به اینکه مقرر شده بود که سهام 12 هزار و 500 میلیاردی برای جبران کسری صندوق فولاد به این صندوق منتقل شود، تاکید کرد: البته انتقال این سهام با تأیید وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر انتقال این سهام به صندوق فولاد مورد تأیید وزرای مربوطه است، افزود: اما وزیر اقتصاد و دارایی عنوان کرده است که این سهام باید براساس خصوصی‌سازی ارزش‌گذاری شود و در صورتی که مسیر خصوصی‌سازی برای ارزش‌گذاری این سهام طی نشود، سهام 12 هزار و 500 میلیاردی به صندوق فولاد انتقال پیدا می‌کند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول