اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان:

19 تعاونی در شهرستان ایجرود فعال است

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 19 تعاونی در شهرستان ایجرود فعال است.

19 تعاونی در شهرستان ایجرود فعال است

محمد‌رضا باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در مجموع 67 تعاونی در شهرستان ایجرود به ثبت رسیده است.

وی ایجرود را یکی از شهرستان‌های فعال در زمینه توسعه تعاونی دانست و افزود: در ایجرود تعاونی‎های مختلفی فعالیت دارند.

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان توسعه بخش تعاون در شهرستان ایجرود را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شهرستان ایجرود توسعه مناسبی در بخش تعاون داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 39 تعاونی در این شهرستان در دست اجرا هستند، اضافه کرد: با افزوده شدن این تعداد تعاونی، تعاونی‌های فعال این شهرستان افزایش چشمگیری خواهد داشت.

باقری توسعه تعاونی‎های مختلف در این شهرستان را یادآور شد و تاکید کرد: باید نسبت به توسعه تعاونی‌های مختلف در این شهرستان تلاش بیشتری صورت گیرد.

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان به اهمیت توسعه تعاون در بخش اقتصاد اشاره کرد و ادامه داد: با افزایش ظرفیت کاری تعاونی‌ها در شهرستان ایجرود می‌توان به بخش اقتصاد نیز کمک کرد.

وی به تعاونی‌های راکد در شهرستان ایجرود اشاره کرد و گفت: 9 تعاونی در شهرستان ایجرود در حال حاضر راکد و غیر‌فعال هستند.

باقری با اشاره به تعداد اعضای تعاونی‌های ثبت شده در شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: تعداد اعضای این تعاونی‌ها 840 نفر است.

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان این تعداد اعضای تعاونی را بدون احتساب اعضای سهام عدالت عنوان کرد و افزود: این تعداد بدون احتساب اعضای تعاونی‌های سهام عدالت هستند و با احتساب آن‌ها تعداد اعضا بیشتر نیز خواهد شد.

وی تشکیل تعاونی‌ها را موجب ایجاد ظرفیت‌های شغلی جدید دانست و گفت: تشکیل تعاونی‌ها موجب توسعه اشتغال در شهرستان ایجرود شده است و باید در این زمینه به موضوع اشتغال توجه بیشتری کرد.

باقری به اشتغالزایی بخش تعاون در شهرستان ایجرود اشاره کرد و گفت: 848 فرصت شغلی با فعالیت و ثبت شرکت‎های تعاونی در شهرستان ایجرود ایجاد شده است.

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به سرمایه اولیه شرکت‌های تعاونی، خاطرنشان کرد: شرکت‌های تعاونی برای آغاز به کار خود در مجموع نیاز به میزان 2 میلیون و 859 هزار ریال سرمایه اولیه داشته‌اند.

وی ظرفیت‌های اشتغال بخش تعاون را یادآور شد و تاکید کرد: ظرفیت اشتغالزایی بخش تعاون بسیار بالاست و باید برای استفاده حداکثری از آن تلاش کرد.

باقری بخش تعاون را متکی به اقتصاد مردمی دانست و گفت: باید از اقتصاد مردمی در راستای توسعه اقتصاد کشور و استان بهره لازم برده شود.

انتهای پیام/73007/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول