اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

فعالیت 33 درصد تعاونی‎های استان زنجان در بخش کشاورزی

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 33 درصد تعاونی‎های استان در بخش کشاورزی فعالیت دارند.

فعالیت 33 درصد تعاونی‎های استان زنجان در بخش کشاورزی

محمد‏رضا باقری امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بخش کشاورزی بیشترین میزان تعاونی‎ها را در بین سایر تعاونی‌ها دارد.

وی تعداد تعاونی‏های فعال بخش کشاورزی را بالا عنوان کرد و افزود: بخش کشاورزی از جمله بخش‎های فعال در بخش تعاونی‎های استان زنجان است.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به سایر بخش‎های فعال در بخش تعاون اشاره کرد و یادآور شد: تعاونی‎های سایر بخش‎ها نیز فعالیت قابل قبولی دارند.

وی توسعه تعاونی‎های استان زنجان را مهم دانست و تاکید کرد: همواره برای توسعه تعاونی‎های استان در  بخش‎های مختلف تلاش شده است.

باقری به اقدامات انجام شده برای توسعه تعاونی‎ها در سطح استان اشاره کرد و گفت: اقدامات مناسبی در راستای اجرای امور مربوط به طرح توسعه کشاورزی و ساماندهی متقاضیان بخش تعاون صورت گرفته است.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه مکاتبات مستمری برای ساماندهی متقاضیان تعاونی صورت گرفته است، افزود: مکاتبه با دستگاه‎های ذیربط به منظور اطلاع‌رسانی به جامعه هدف از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی تعامل و همکاری دستگاه‎های اجرایی برای توسعه بخش تعاون را مهم عنوان کرد و گفت: برای توسعه بخش تعاون در همه ابعاد باید دستگاه‎های اجرایی استان تعامل و همراهی مناسبی داشته باشند.

باقری تلاش برای ساماندهی و توسعه بخش تعاون را یادآور شد و افزود: ابلاغ دستورالعمل ساماندهی متقاضیان بخش تعاون به ادارات شهرستان‎ها ارسال و مکاتبات لازم انجام شده است.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تهیه فرم تعهدنامه و دستور‌العمل داخلی نیز آماده و ارسال شده است، یادآور شد: همه فرایند انجام کار با دقت بررسی و صورت گرفته است.

وی از برگزاری بیش از 21 جلسه با حضور مدیران و مسئولین ادارات در این راستا خبر داد و تاکید کرد: جلسات مستمری با مدیران و مسئولین شهرستانی و کارشناسان برگزار شده است.

باقری به تعامل و ارتباط نزدیک با ادارات تعاون شهرستان اشاره کرد و گفت: مراجعه حضوری کارشناسان اداره کل به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان‎ها و راهنمایی و هماهنگی با کاربران شهرستانی به شکل مستمر صورت می‎گیرد.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بخش تعاون را از بخش‎های مهم در اقتصاد کشور عنوان کرد و اظهار داشت: باید نسبت به این بخش مهم توجه شایانی صورت گیرد.

وی توسعه اقتصادی کشور را مرهون توسعه بخش تعاون دانست و تاکید کرد: باید نسبت به فعال بودن و توسعه بخش تعاون در همه ابعاد تلاش کرد.

باقری تعاون را یک بخش مهم در اقتصاد دانست و گفت: حضور اقشار مختلف مردم در بخش تعاون موجب افزایش بهره‎وری در انجام فعالیت‌ها و توسعه بیشتر اقتصادی می‎شود.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان وضعیت فعلی تعاونی‎های استان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: برای توسعه بیشتر در بخش تعاون باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/73007/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول