اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی:

ارائه مشاوره آموزشی شغلی در ریشه‌کنی بیکاری موثر است

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: ارائه مشاوره‌های آموزشی و شغلی در ریشه‌کن شدن بیکاری تاثیر زیادی دارد.

ارائه مشاوره آموزشی شغلی در ریشه‌کنی بیکاری موثر است

جمشید اسعدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دوره آموزشی تخصصی فرآیندهای نوین مشاوره در آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در سال‌ جاری برگزار شد، که از نتیجه مطلوبی نیز برخوردار بود.

وی افزود: چنانچه افراد بیکار و کسانی که در واحدهای مختلف به کارآموزی مشغول هستند، مناسب با نیاز بازار، توانایی‌ها و امکانات خود به انتخاب یک رشته مبادرت کنند، احتمال موفقیت آن‌ها به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

اسعدی با اشاره به اینکه مشاوران باید افراد را در انتخاب رشته مناسب یاری کنند، افزود: آشنایی مشاوران با دستاوردهای علمی فنی و حرفه‌ای و داشتن شناخت در ارتباط با برنامه‌های مختلف سازمان منجر به این می‌شود، که راهنمایی بهتر و کامل‌تری را به افراد مراجعه‌کننده ارائه دهند.

وی به برگزاری این دوره آموزشی براساس سند چشم‌انداز توسعه راهبردی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، اشاره کرد و بیان داشت: در این دوره آموزشی کارشناسان مشاوره و هدایت آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان حضور موثری داشتند.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی اشتغال‌زایی را در سایه کار جمعی و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر دانست و بیان داشت: برای تحقق یافتن این امر و محقق شدن حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری باید مسئولان همه دستگاه‌های اجرایی با همدیگر همکاری کنند.

انتهای پیام/61002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول