اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود خبر داد

ثبت‌نام 436 کارآموز در فنی و حرفه‌ای ایجرود

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: در مجموع در سه ماه نخست سال‎جاری 436 کارآموز در فنی و حرفه‌ای ایجرود ثبت شده است.

ثبت‌نام 436 کارآموز در فنی و حرفه‌ای ایجرود

محمدحسین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فنی و حرفه‌ای برای توانمندسازی نیروی انسانی با بکارگیری دانش، تجربه و مهارت دستاوردهای ارزشمندی را ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: این دستاوردهای فنی و حرفه‌ای با تغییر رویکرد کشورمان از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش و مهارت است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود به اهمیت موضوع دستیابی به توسعه پایدار با سه محور کارآفرینی، فناوری و مهارت‎آموزی در فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: این موضوع با هدف رشد کمی و کیفی آموزش‌ها در ساماندهی و بهسازی نیروهای انسانی و تجهیز کارگاه‌ها است.

وی اضافه کرد: فنی و حرفه‌ای با هدف جایگزینی رشته‌های جدید، بهسازی مراکز و مجموعه‌های آموزشی موجود و جذب کامل بودجه‌های عمرانی رشد قابل توجهی را محقق می‌کند.

پیری به عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ایجرود در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: رشته شهروند الکترونیکی در 14 دوره برای علاقه‌مندان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه 40 نفر کارآموز ثابت در دوره شهروند الکترونیکی حضور داشتند، گفت: در حوزه سیار شهری و روستایی نیز 126 نفر کارآموز شرکت کردند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود اضافه کرد: در کل در این دوره 139 نفر از کارآموزان زن و 27 نفر مرد هستند.

وی با اشاره به اینکه دو کلاس عروسک‎دوز برای علاقه‌مندان برگزار شده است، تصریح کرد: در این دوره‌ها 26 کارآموز زن در کلاس‌های سیار شهری و روستایی شرکت کردند.

پیری با بیان اینکه کلاس اتوماسیون اداری درجه 2 در یک دوره برگزار شد، اظهار کرد: 14 کارآموز زن در دوره‌های ثابت در فنی و حرفه‌ای ایحرود حضور داشتند.

وی به برگزاری دوره کارگر عمومی سفت کار درجه 3 اشاره کرد و گفت: سال گذشته این رشته در 10 دوره مختلف برگزار شد.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود اضافه کرد: 146 نفر از کارآموزان مرد در حوزه‌های سیار شهری و روستایی شرکت کردند.

وی به کارآموزان ثبت شده در سه ماه نخست سال‎جاری در پورتال فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: در دوره تکنسین ممیزی انرژی 106 ساعت آموزش برگزار شده است.

پیری با بیان اینکه این دوره از یکم اردیبهشت ماه آغاز و در ششم خرداد ماه جاری به پایان رسید، گفت: این کلاس در دوره‌های ثابت شهری با هشت کارآموز مرد برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در سه ماه نخست سال‎جاری 436 کارآموز در فنی و حرفه‌ای ایجرود ثبت شده است.

انتهای پیام/73008/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول