اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر مطرح کرد

مراکز فنی و حرفه‌ای یکی از زیربنایی‌ترین حوزه‌های تولید حماسه اقتصادی

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مراکز فنی و حرفه‌ای یکی از زیربنایی‌ترین حوزه‌های تولید حماسه اقتصادی است.

مراکز فنی و حرفه‌ای یکی از زیربنایی‌ترین حوزه‌های تولید حماسه اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از دفتر امام جمعه بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار مدیر و معاونان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: کشوری می‌تواند در عرصه پیشرفت و توسعه در فضای ملی و فراملی گام بردارد و همچنین قدرت رقابت داشته باشد که در حوزه تولیدِ کار و کالا دارای شاخصه‌های قوی در عرصه تولید با مبانی علمی و تجربی باشد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه، باید در تولید کار و کالا دارای قدرت بالای شاخصه‌های استاندارد بودن کار و کالا باشیم، تصریح کرد: به همین خاطر مراکز فنی و حرفه‌ای یکی از زیربنایی‌ترین حوزه‌های تولید حماسه اقتصادی است.

صفایی بوشهری بیان کرد: اگر با یک برنامه آمایشی دقیق از همان ابتدای کودکی، تحصیل و سپس فارغ التحصیلی، دانش تولید کار و کالا را به جوانان آموزش دهیم و همچنین ظرفیت‌ها شناخته شود و حسب شناخت این ظرفیت‌ها، دانش و آموزش فنی ارائه شود، جوان‌ها از قبل آمادگی لازم برای ورود به اقتصاد و تولید ثروت پیدا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشت: ما باید در استان در فضای توسعه اقتصادی و پیشرفت، جلوتر از برنامه باشیم به این صورت که در ابتدا، ظرفیت‌های استان را شناسایی کنیم و در این رابطه یک بانک اطلاعاتی بسیار دقیق ایجاد کنیم، برنامه ریزی تولید منابع انسانی کارآمد داشته باشیم و سپس با یک مدیریت اجرایی، این فضاها را احداث و آموزش دهیم و وارد صحنه کار کنیم.

صفایی بوشهری بیان کرد: یکی از بزرگترین مشکلات استان بوشهر در حوزه اشتغال و همچنین پیشرفت، عدم شناخت ظرفیت‌ها است که باید متناسب با آن برنامه ریزی صورت گیرد.

مدیرکل، معاونین و جمعی از مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

انتهای پیام/66006/س/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول