اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای دشتستان خبر داد

برگزاری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در 17 رشته تخصصی

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای دشتستان از برگزاری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در 17 رشته تخصصی خبر داد.

برگزاری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در 17 رشته تخصصی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، هادی توسلی صبح امروز در دیدار با کارکنان فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتستان اظهار داشت: امروز سازمان فنی و حرفه‌ای به‌عنوان یک نهاد اثرگذار در جامعه محسوب می‌شود و نقشی محسوس در پیشرفت جامعه دارد.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای جوانان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و در چند سال اخیر دولت‌ها تلاش‌های فراوان و اقدامات ارزنده‌ای در این ارتباط داشته‌اند.

توسلی به نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در آماده‌سازی جوانان برای حضور در مشاغل مختلف اشاره کرد و بیان داشت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای جوانان موجبات افزایش توانمندی و کارایی آنها می‌شود و نقش بسزایی در اشتغال‌زایی دارد.

وی اضافه کرد: در شهرستان دشتستان شرایط مطلوب برای بهره‌مندی خواهران و برادران از امکانات آموزشی در حوزه فنی و حرفه‌ای را مهیا کرده‌ایم و در چهار ماه نخست سال جاری 330 نفر از برادران و 800 نفر از خواهران را در رشته‌های مختلف آموزش داده‌ایم.

این مسئول با تشریح دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای دشتستان اذعان داشت: هم‌اکنون دوره‌های آموزش جوشکاری، لوله کشی، سوخت‌رسانی، بهداشت ایمنی، طراحی و نقشه‌کشی، برق قدرت و صنعتی، پتروشیمی و لوله‌کشی گاز خانگی برای برادران برگزار می‌شود.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتستان عنوان کرد: دوره‌های پرورش قارچ، کیف دوزی، مشبک‌کاری، تراریوم، مرصع کاری، طراحی فضای سبز، معماری داخلی، فروش گیاهان دارویی و کارآفرینی نیز برای خواهران در این شهرستان برگزار شده است.

وی یادآور شد: آموزش‌های تخصصی رایگان برای جوانان دشتستانی جویای کار از برنامه‌هایی است که این نهاد در دستور کار خود قرار داده و امیدوار هستیم با تلاش بیشتر بتوانیم دغدغه‌های جوانان استان را پاسخ بدهیم و در رفع مشکلات به اهداف خود برسیم.

توسلی خواستار همکاری مسئولان دشتستان با فنی و حرفه‌ای شد و تصریح کرد: از مسئولان شهرستان انتظار داریم همکاری لازم را با فنی و حرفه‌ای داشته باشند تا شاهد بهبود وضعیت اشتغال و کارآفرینی باشیم.

انتهای پیام/2452/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول