اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود خبر داد

فعالیت 18 پرسنل در بخش‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ایجرود

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: هم‌اکنون 18 نفر پرسنل در بخش‌های آموزشی و اداری در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود مشغول فعالیت هستند.

فعالیت 18 پرسنل در بخش‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ایجرود

محمدحسین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را به عنوان متولی اصلی آموزش‌های مهارتی تکمیلی دانست و اظهار کرد: این آموزش‌ها بین سطوح مختلف تحصیلی در کشورمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فنی و حرفه‌ای رسالت تربیت نیروی کار ماهر مورد نیاز در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای شاغلان این بخش‌ها و در نهایت زمینه‌ساز ارتقای بهره‌وری و ایجاد توسعه پایدار در کشورمان را بر عهده دارد.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای و فرامین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کند.

وی به سند راهبردی مهارت و فناوری و محقق ساختن شعار هر ایرانی یک مهارت برای رسیدن به توسعه پایدار اشاره کرد و گفت: فنی و حرفه‌ای با الگو قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال‌جاری با عزمی راسخ‌تر و به کارگیری هرچه بیشتر ظرفیت‌ها و امکانات موجود گام برمی‌دارد.

پیری اضافه کرد: امید است این اقدامات در مسیر تحقق و دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله کشور موثرتر از پیش واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک دستیابی به این چشم‌انداز بلند عزم جدی، تلاش و پویایی بیش از بیش دست‌اندرکاران عرصه فن و مهارت و اقشار مختلف جامعه و گروه‌های هدف را می‌طلبد.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود با بیان اینکه امروزه سیاست‌های سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان نهایت تلاش و همت خود را برای توانمندسازی منابع انسانی انجام می‌‌دهد، تصریح کرد: فراهم‌سازی و گسترش فرهنگ کار و کارآفرینی از اهداف سازمان است.

وی اضافه کرد: مهارت‌آموزی و ایجاد فرصت‌های شغلی فنی و حرفه‌ای برای بهبود فضای کسب و کار و اشتغالزایی و تبدیل نیروی کار به افراد ماهر و توانمندی منابع انسانی خود با به کارگیری دانش، تجربه و مهارت دستاوردهای ارزشمندی را به دست آورده است.

پیری با بیان اینکه هم‌اکنون 18 نفر پرسنل در بخش‌های آموزشی و اداری در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود مشغول فعالیت هستند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در رشته مورد نظر در مراکز فنی و حرفه‌ای ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/73008/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول