اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان خبر داد

افتتاح کارگاه آموزشی آسانسور و پرورش ماهی در فنی و حرفه‌ای زنجان

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان از افتتاح کارگاه آموزشی آسانسور و پرورش ماهی در فنی و حرفه‌ای زنجان خبر داد.

افتتاح کارگاه آموزشی آسانسور و پرورش ماهی در فنی و حرفه‌ای زنجان

عبدالحسین پازکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته مهارت فنی و حرفه‌ای زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای مراسم بزرگداشت هفته مهارت و بازدید از کارخانجات جزو این برنامه‌ها است.

وی از نواختن زنگ مهارت در یکی از کارگاه‌های مرکز شهید مفتح خبر داد و افزود: ارائه آموزش‌های کپسولی و بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های هفته مهارت بود.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان از افتتاح چندین کارگاه آموزشی از جمله کارگاه آسانسور و پرورش ماهی خبر داد و گفت: برگزاری آموزش‌های کپسولی و تجلیل از مربیان نمونه از دیگر برنامه‌های هفته مهارت بود.

وی کارآفرینی را فرآیند خلق اثری نو و باارزش با صرف وقت و تلاش بسیار و پذیرش خطر دانست و اظهار کرد: همچنین کارآفرینی پذیرش خطرات مالی، روانی و اجتماعی برای کسب منابع مالی، رضایت شغلی و استقلال است.

پازکی به وظیفه کارآفرین در ایجاد شغل اشاره کرد و افزود: کارآفرین باید محیط را به خوبی بررسی و فرصت‌های موجود در محیط کسب و کار را شناسایی کند.

وی ادامه داد: کارآفرین باید منابع ضروری را گردآوری و اقدام به فعالیت کند و پاداش مالی یا اجتماعی دریافت کند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان به ارزش و اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: شکل‌گیری ملت و دولت به توسعه منابع انسانی و توسعه سازمان‌ها بستگی دارد که به تربیت نیروی انسانی مشغول هستند.

وی اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یک شرط لازم برای نگهداری ساختار پیچیده توسعه اجتماعی، اقتصادی و مدنی مدرن به شمار می‌رود.

پازکی گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ویژه برای شغل پایه و ارتقای مهارت جوانانی که به دلایل مختلف قادر به مطالبات آکادمیک علمی و دانشگاهی نیستند، راه‌حلی مناسب برای یادگیری مهارت و تجربه کار عملی و کسب درآمد است.

انتهای پیام/73008/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول