اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

مرکز فنی و حرفه‌ای جوار شهرک صنعتی اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: با هدف ارتقای مهارت صنعتگران و کارگران کارخانجات مرکز فنی و حرفه‌ای جوار شهرک صنعتی اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

مرکز فنی و حرفه‌ای جوار شهرک صنعتی اردبیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلام‌الله صفری عصر امروز در جریان بازدید از طرح توسعه مرکز فنی و حرفه‌ای شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار داشت: ساختمان مورد نظر به سرعت در حال تکمیل است که با بهره‌برداری از آن علاوه بر ارتقای مهارت صنعتگران و کارگران کارخانجات شهرک شماره دو اردبیل، پرسنل شهرک صنعتی نوجده نمین نیز از این خدمات استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون برای احداث این مجموعه شش میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: عملیات احداث ساختمان این مرکز شش سالی است که شروع شده که امیدواریم در نیمه اول امسال به بهره‌برداری برسد.

صفری تنها مشکل بهره‌برداری کامل از این مجموعه را پیشرفت کند تأسیسات و تجهیزات آن اعلام کرد و افزود: در حالی که ساختمان بیش از 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تأسیسات آن کمتر از 20 درصد پیشرفت کرده است.

این مسئول با یادآوری اینکه این مجموعه دارای هفت کارگاه مستقل و زیربنای بیش از دو هزار و 550 متر مربع است، خاطر نشان کرد: در این مجموعه کلاس‌های تئوری، عملی و دوره‌های آموزشی بلند و کوتاه مدت تدارک دیده شده است تا به سرعت تکمیل شده و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: استفاده از این مرکز برای ارائه آموزش و ارتقای مهارت کارگران و صنعتگران ایجاب می‌کند که به تأسیسات سرمایشی آن توجه ویژه‌ای شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همچنین بیان کرد: برای تکمیل این پروژه به 230 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم که در صورت تأمین آن این پروژه آماده بهره‌برداری می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در جریان بازدید معاون عمرانی استاندار اردبیل از پروژه نیمه‌تمام نمین و در جریان بازدید از مجتمع ساختمان اداری و امدادی جمعیت هلال‌احمر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اختصاص 250 میلیون تومان اعتبار استانی برای تکمیل این مجتمع اداری و امدادی خبر داد.

بهرام غیبی زیربنای ساختمان این مجتمع را 785 متر مربع در دو طبقه اعلام کرد و گفت:‌ برای احداث این ساختمان تاکنون سه میلیارد و 230 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: برای تکمیل این ساختمان 200 میلیون تومان اعتبار نیاز است که در کنار این ساختمان فضای مناسب برای اجرای پد هلی‌کوپتر نیز پیش‌بینی شده تا در مواقع ضروری از آن استفاده شود.

انتهای پیام/62001/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول