اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

مهم‌ترین وظیفه فنی و حرفه‌‌ای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه است

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: مهم‌ترین وظیفه فنی و حرفه‌‌ای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه است.

مهم‌ترین وظیفه فنی و حرفه‌‌ای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه است

قاسم صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته مهارت فنی و حرفه‌ای زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این سازمان هر ساله برنامه‌های مختلفی در هفته نخست مرداد ماه با عنوان هفته مهارت و فناوری برگزار می‌کند.

وی افتتاح کارگاه آموزشی حوزه علمیه زنجان، تجلیل از کارکنان و مربیان، بازدید از کارگاه‌ها و... را جزو برنامه‌های هفته مهارت اعلام و تصریح کرد: همه برنامه‌های فنی و حرفه‌ای استان در چارچوب فعالیت‌های سازمان انجام می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان به منویات مقام معظم رهبری در برنامه‌های سند چشم‌انداز 1404 فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: فنی و حرفه‌ای زنجان در راستای برنامه‌های پنجم توسعه در بخش سند راهبردی و نقشه راه مهارتی کشور تلاش‌های خوبی کرده و در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار گام‌های خوبی برداشته است.

وی به توسعه برنامه‌های مراکز فنی و حرفه‌ای و نظام‌مند کردن فعالیت‌های آموزش مهارتی اشاره کرد و گفت: در این راستا سازمان با برگزاری دوره‌های سه ماهه و ارائه دفترچه‌های آموزشی در خدمت علاقه‌مندان است.

صیادی ادامه داد: کارآموزان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان از رشته‌ها و حرفه‌های مختلف و زمان آموزش آنها اطلاع یابند و در صورت تمایل در رشته مورد نظر ثبت‌نام کنند.

وی با تاکید بر اینکه دوره‌های فنی و حرفه‌ای برای همه آحاد جامعه رایگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: کارآموزان با شرکت در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای علاوه بر کسب صلاحیت حرفه‌ای گواهی‌نامه مهارت نیز دریافت می‌کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان توانمندی نیروی انسانی را مهم‌ترین رکن اساسی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه فنی و حرفه‌‌ای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه است.

وی توسعه آموزش‌های مهارتی را در راس اولویت و برنامه‌های همه کشورها به عنوان آرمان برای مردم دانست و اذعان داشت: توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ایجاد برنامه‌ریزی مناسب یکی از عوامل موفقیت هر جامعه‌ای محسوب می‌شود.

صیادی به اهمیت آموزش‌ و دوره‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام در در دوره‌های فنی و حرفه‌ای در رشته مورد نظر خود مهارت لازمه را کسب کنند.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول