اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جذب 2500 حامی توسط کمیته امداد استان زنجان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان از جذب 2 هزار و 500 حامی توسط کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

جذب 2500 حامی توسط کمیته امداد استان زنجان

کمال حسنی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در راستای ارائه خدمات بهتر به ایتام اقدام به اجرای طرح اکرام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام با ارائه شناسنامه ایتام و در قالب ثبت‌نام از حامیان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: ثبت‌نام از حامیان در قالب طرح اکرام ایتام با مراجعه آنها به خانه انفاق، سایت اینترنتی امداد و یا مراجعه حضوری به دفاتر 11گانه این نهاد صورت می‌گیرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از حامیان جذب شده در ماه رمضان افزود: طی این مدت از محل پایگاه‌های حامی‌یابی دایر شده در استان، خانه انفاق و همچنین غرفه برپا شده در تهران 2 هزار و 468 حامی جذب شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد حامی جذب شده کفالت 2 هزار و 725 یتیم و نیازمند را در طرح‌های مختلف شامل اکرام ایتام، محسنین، یاسین، شفا و ... به عهده گرفته‌اند، اضافه کرد: با برآورد صورت گرفته این تعداد حامی جذب شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 60 درصد افزایش یافته است.

*کمک 50 میلیون ریالی یک حامی به ایتام طارمی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان در ادامه به کمک‌های موردی حامیان در قالب طرح اکرام نیز اشاره کرد و گفت: اخیراً در قالب طرح اکرام ایتام یک حامی 50 میلیون ریال به ایتام شهرستان طارم کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه این حامی مبلغ مذکور را برای 10 نفر از ایتام مددجوی طارمی کمک کرده است، اضافه کرد: این کمک در قالب هدیه رمضان به ایتام طارمی اهدا شده است.

*کمک 50 میلیون ریالی یک خیر در قالب طرح رضوان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان در ادامه به کمک 50 میلیون ریالی یک خیر به یتیم طارمی اشاره کرد و گفت: این مبلغ در قالب طرح رضوان برای ساخت مسکن این یتیم اهدا شده است.

لازم به ذکر است، طرح اکرام ایتام از طرح‌های دائمی کمیته امداد بوده و در فصول مختلف سال اجرایی می‌شود، حامیان و خیرین نیکوکار نیز به منظور مشارکت در این طرح می‌توانند به سایت اینترنتی کمیته امداد، دفاتر 11گانه این نهاد در سطح شهرستان و یا خانه انفاق مراجعه کنند.

انتهای پیام/73005/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول