اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

تقویت فرهنگ انفاق در جامعه ضروری است

امام جمعه هندیجان با بیان اینکه فرهنگ انفاق در جامعه نیازمند تقویت است، گفت: مسئولان نیز باید هر چه بیشتر برای کمک به نیازمندان و یتیمان پیشگام باشند.

تقویت فرهنگ انفاق در جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، عبدالحسن بهبهانی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: ماه رمضان نوید و مژده یک عید حقیقی است و جا دارد همه مسلمانان و انسان‌ها بنا به نیاز و توان خود از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: انفاق یکی از راه‌های نزدیک شدن با خداست و در ماه مبارک رمضان از سوی خدا و فرستادگانش به آن سفارش و تاکید فراوان شده است.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: در این ماه انسان‌ها باید بیشتر نسبت به یکدیگر احساس تکلیف و وظیفه کرده و از حال هم باخبر شوند.

وی ادامه داد: انسان از طریق روزه‌داری، عبادت و تقوی به خداوند متعال متصل می‌شود و برای تداوم مضاعف این ارتباط باید احسان و نیکوکاری کند.

بهبهانی‌پور با بیان اینکه روزه‌داران در این ماه پربرکت به اطعام ایتام توصیه می‌شوند، گفت: رشد، سعادت و بالندگی جامعه اسلامی در گرو دستگیری از افراد نیازمند و مستمند است که در این ماه باید به اوج خود برسد.

وی با بیان اینکه فرهنگ انفاق در جامعه نیازمند تقویت است، تصریح کرد: مسئولان نیز باید هر چه بیشتر برای کمک به نیازمندان و یتیمان پیشگام باشند و با برپایی سفره‌های افطار و سحری ضیافت رمضان، در ثواب دنیوی و اخروی شریک شوند.

امام جمعه بهبهان با اشاره به اهمیت حضور در مراسم‌ شب‌های قدر افزود: چه خوب است در این شب‌های قدر هر چه بیشتر بوی رمضان را استشمام کنیم و اعتقاد و ایمان خود را به ارزش‌های دینی و اسلامی مستحکم‌تر سازیم.

بهبهانی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: رستگاری در ماه رمضان به مثابه تعیین سرنوشتی جدید برای خودمان است که امیدوارم همه ما با مغتنم شمردن فرصت‌های باقیمانده و پیش‌رو به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول