اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد لنده عنوان کرد

حمایت 267 حامی از 139 یتیم لنده‌ای

مدیر کمیته امداد لنده گفت: در قالب طرح اکرام ایتام، 267 حامی از 139 یتیم تحت پوشش کمیته امداد حمایت می‌کنند.

حمایت 267 حامی از 139 یتیم لنده‌ای

کرامت دوستی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در لنده با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز هفته اکرام ایتام، اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت ایتام یکی از کارهای پسندیده در دین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) همواره در رسیدگی به ایتام پیشگام بودند و صحابه خود را نیز به انجام این امر مهم تاکید می‌کردند، افزود: در بسیاری از آیات قرآنی توجه و اکرام ایتام صراحتاً تاکید شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لنده با بیان اینکه این نهاد در راستای عمل به سنت‌های حسنه اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند، گفت: حامیان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی و یا دفاتر کمیته امداد نسبت به قبول کفالت ایتام اقدام کنند.

وی با ذکر این مطلب که در قالب اجرای طرح اکرام ایتام شناسنامه‌های ایتام در اختیار حامیان قرار می‌گیرد، اضافه کرد: حامیان مجاز هستند به میزان تمایل و توانایی مالی که دارند کفالت ایتام را قبول کنند.

دوستی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 139 یتیم تحت پوشش کمیته امداد لنده هستند، تصریح کرد: در حال حاضر  267 خیر و حامی با کمیته امداد شهرستان لنده همکاری داشته و حمایت 139 یتیم را بر عهده دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لنده تصریح کرد: مشارکت حامیان در امور معیشتی ایتام به صور مختلف صورت می‌پذیرد به گونه‌ای که در درسال 91 بیش از  646 میلیون ریال از سوی حامیان به حساب ایتام واریز شده است.

دوستی در پایان گفت: امیدواریم فرهنگ حمایت از ایتام در سطح جامعه نهادینه شود و در آینده شاهد حمایت بیشتر حامیان از یتیمان باشیم، تا بلکه با روشنایی چراغ خانه ایتام امید و آرزو به قلب‌هایشان باز گردد.

انتهای پیام/82013/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول