اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد

حمایت از 200 یتیم توسط خیر مازندرانی/ فقط رضای خدا

مدیرکل کمیته امداد مازندارن با اشاره به اینکه یک خیر مازندرانی به تنهایی 200 یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام حمایت می‌کند، گفت: این خیر هدف از این کار را فقط رضای خدا عنوان می‌کند.

حمایت از 200 یتیم توسط خیر مازندرانی/ فقط رضای خدا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، ابراهیم باغبانی صبح امروز در مراسم جشن رمضان در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار با بیان اینکه کسانی که از توان مالی بهتری برخوردارند، به تنهایی سرپرستی 100 یا 200 نفر را به طور مستمر برعهده می‌گیرند و اصلا به کمک کمیته امداد احتیاجی ندارند، اظهار داشت: این افراد کار خیر را فقط محض رضای خداوند انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: طرح اکرام ایتام 14 سال است که در کشور اجرا می‌شود و یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد در قسمت ایتام بوده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اعلام اینکه ما در استان 5 هزار و 500 یتیم داریم این تعداد در مقطعی ممکن است، ثابت نباشد، افزود: چون خانواده‌های مددجو از طریق توانمندسازی از این سیستم خارج می‌شوند و از طرف دیگر هم بنا بر دلایلی مثل بیماری‌های صعب‌العلاج یا تصادفات جاده‌ای و غیره به خانواده‌های مددجو اضافه می‌شوند و این عدد مرتب در حال تغییر است.

باغبانی بیان داشت: مردم خیر که از زندگی معمولی برخوردارند می‌توانند با ماهانه پرداخت 25 هزار تومان سرپرستی یک یا دو یتیم را برعهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره اینکه در کمیته امداد کانال‌های خیر متعدد به صورت طرح‌های مختلف وجود دارد، گفت: در کمیته امداد نزدیک به 35 کانال خیر تعریف شده داریم، مثل طرح اکرام، طرح کوثر، شفق و غیره که سعی می‌شود همه اقشار کم‌بضاعت و بی‌بضاعت را در پوشش حمایتی قرار می‌دهد.

به گزارش فارس در این همایش حجت‌الاسلام ناصر نقویان به سخنرانی پرداخت اجرای تئاتر طنز، اجرای زنده موسیقی محلی توسط استاد خوشرو از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول