اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای صندوق خیریه سپاه گلستان عنوان کرد

حمایت مجموعه سپاه نینوای گلستان از 228 یتیم

عضو هیئت امنای صندوق خیریه امام حسن مجتبی (ع) سپاه نینوای استان گلستان گفت: کارکنان سپاه نینوا استان تاکنون توانسته‎اند از 228 کودک یتیم حمایت کنند.

حمایت مجموعه سپاه نینوای گلستان از 228 یتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، علی‎اصغر پاسندی اظهار داشت: این صندوق با کمک جمع‎آوری شده توسط بسیجیان و کارکنان سپاه نینوا فعالیت می‎کند و درآمدهای این صندوق صرف امورات خیریه و کمک به بسیجیان نیازمند می‎شود.

وی با اشاره به همکاری این صندوق با کمیته امداد افزود: کارکنان سپاه نینوا استان تاکنون توانسته‎اند از 228 کودک یتیم حمایت کنند.

عضو هیئت امنای صندوق خیریه امام حسن مجتبی (ع) سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: این صندوق در مسیر کارهای نوع‌دوستانه قدم بر می‎دارد و همه ساله در ماه مبارک رمضان بسته‎های حمایتی را تهیه و بین نیازمندان توزیع می‎کند.

پاسندی خاطرنشان کرد: سال گذشته این صندوق موفق شد تا 50 بسته حمایتی را از کمک‎های جمع‎‎آوری شده تهیه و بین نیازمندان توزیع کند.

انتهای پیام/2307/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول