اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان خبر داد

جذب حامی برای 3 هزار یتیم گلستانی در شب‎های قدر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان از جذب حامی برای 3 هزار و 45 یتیم تحت حمایت این نهاد در شب‌های قدر خبر داد.

جذب حامی برای 3 هزار یتیم گلستانی در شب‎های قدر

عباس حاجی‎اکبری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: پایگاه‎های اکرام ایتام و محسنان، شفا و کوثر به منظور جذب حامی برای نیازمندان در شب‎های قدر در سراسر استان برپا شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شناسنامه‎های ایتام و خانواده‎های طرح محسنان برای جذب حامی به تهران نیز ارسال شد و با حضور مسئولان و کارشناسان کمیته امداد گلستان در این پایگاه‎ها، حامی‎یابی برای مددجویان انجام شده است.

حاجی‎اکبری توسعه فرهنگ یتیم‎نوازی و دستگیری از نیازمندان را یکی از ماموریت‎های برجسته این نهاد برشمرد و ابراز داشت: در همین راستا برای نخستین بار برگزاری جشن رمضان در مدت سه شب با حضور خیران و مردم در تالار فخرالدین اسعد گرگانی داشته‎ایم.

همراهی خوب خیران در جشن رمضان با کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با بیان اینکه این جشن با استقبال خیران همراه بوده است، تصریح کرد: امید داریم با برطرف کردن نواقص بتوانیم این جشن را در سال‎های آینده به صورت مطلوب‎تری در سطح استان داشته باشیم.

وی افزود: ماه رمضان فرصت مناسبی برای رسیدن به کمال است و در این ماه به اطعام ایتام و دستگیری از نیازمندان در کنار سایر فضیلت‎های این ماه مبارک بسیار سفارش شده است.

حاجی‎اکبری تاکید کرد: در ایام شب‎های قدر و شهادت امیرمومنان علی (ع) که بزرگترین یتیم‎نواز عالم است پایگاه‎های این نهاد برگزار و برای 3 هزار و 45 یتیم تحت حمایت این نهاد حامی جذب شده است.

یک‎هزار و  318 یتیم با همراهی تهرانی‎ها حامی‎دار شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان یادآور شد: یک‎هزار و 727 یتیم در پایگاه‎های سراسر استان دارای حامی شدند و یک‎هزار و 318 یتیم نیز با همراهی تهرانی‎ها دارای حامی شده‎اند.

حاجی‎اکبری حامی بودن ایتام و نیازمندان را یک موهبت الهی دانست و افزود: حالت‎ها و درجه‎های معنوی حامیان توانایی رشد و بالندگی دارد و باید هر روز در جهت رشد آن اقدام کرد.

جذب حامی برای 308 خانواده طرح محسنان

وی افزود: همچنین در شب‎های قدر 308 خانواده طرح محسنان، چهار خانواده طرح کوثر و هشت خانواده طرح شفاء نیز دارای حامی شده‎اند.

حاجی‎اکبری تاکید کرد: طرح محسنان برای جذب حامی برای خانواده‎های نیازمند و بیماران صعب‎العلاج در اواخر سال گذشته در سطح استان شروع شده که امید داریم بتوانیم با کمک مردم و خیران برای این خانواده‎های نیازمند که دارای‎شان و آبرو هستند کمک‎های مردمی را جمع‎آوری کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از مردم نیکوکار و نوع‎دوست دعوت کرد تا برای حمایت از ایتام و برعهده گرفتن سرپرستی ایتام، کمیته امداد را یاری کنند و متذکر شد: امید داریم با ترویج فرهنگ یتیم‎نوازی توجه به ایتام و نیازمندان برای اقشار جامعه یک دغدغه محسوب شود تا بتوانیم توسعه عدالت اجتماعی را در سطح استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/83004/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول