اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد اراک خبر داد

حمایت 4500 حامی از یتیمان تحت حمایت کمیته امداد اراک

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اراک گفت: چهار هزار و 50نفر از حامیان این شهرستان در حال حاضر حمایت از یک هزار و 500 نفر از یتیمان تحت حمایت امداد را بر عهده دارند.

حمایت 4500 حامی از یتیمان تحت حمایت کمیته امداد اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، محمود ایوزی اظهار داشت: یکی از رسالت‌های امداد پیگیری امور ایتام و کمک به خانواده‌های آنها است که در این راستا کمیته امداد طرح‌های متعددی را به اجرا درمی‌آورد.

وی، انجام طرح اکرام ایتام را از جمله طرح‌های خوب امداد در کمک به یتیمان تحت حمایت دانست و تصریح کرد: با انجام این طرح خداپسندانه و کمک حامیان و خیرین به ایتام تحت حمایت بسیاری از نیازهای آنان تامین شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اراک در پایان ضمن قدردانی از خیرین و نیکوکاران این شهرستان گفت: این نهاد مردمی با همکاری مردم نیک اندیش و خیر خواه آمادگی خود را برای خدمت به محرومین و ارائه خدمات به نیازمندان اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/87012/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول