اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمایت حقوقی از یتیمان کهگیلویه و بویراحمدی

هدیه‌ای که کانون وکلا به یتیمان داد

رئیس کانون وکلای استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت حقوقی از یتیمان را هدیه این کانون به یتیمان عنوان کرد.

هدیه‌ای که کانون وکلا به یتیمان داد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی بهشتی شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن رمضان ویژه حامی‌یابی یتیمان کهگیلویه و بویراحمدی که با حضور مسئولان کمیته امداد و اقشار مختلف مردمی برگزار شد، اظهار کرد: همه در هر قشر و در هر کسوت و مقامی باید در مقابل یتیمان خضوع داشته باشیم.

رئیس کانون وکلای استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حضرت امیر (ع) به عنوان پدر همه یتیمان در مقابل آن‌ها خضوع داشت و ما امروز به عنوان شیعیان آن امام وظیفه داریم از یتیمان به بهترین نحو حمایت کنیم.

وی با اشاره به گزارش مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه لزوم حمایت هر چه بیشتر از یتیمان استان توسط حامیان هم استانی تصریح کرد: نباید یتیمان ما به انتظار حامیان غیربومی بنشینند، چرا که خودمان انسان‌های خیر و متمولی داریم که می‌توانند جامعه آماری بیشتری از یتیمان را زیر پوشش قرار دهند.

رئیس کانون وکلای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این ‌که ما به عنوان قشری از جامعه هرگز یتیمان را از یاد نخواهیم برد، تصریح کرد: در نخستین اقدام از همین جا اعلام می‌کنیم که یتیمان زیرپوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را زیرپوشش حمایت حقوقی قرار خواهیم داد که بهترین هدیه ما به آن‌ها خواهد بود.

بهشتی تصریح کرد: به جز این در موارد دیگر هم از آن‌ها حمایت می‌کنیم و نشان می‌دهیم که وکلای متعهد و مسلمان ما همواره با تأسی از مولای خود در صحنه کمک به نیازمندان حضور دارند.

انتهای پیام/2571/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول