اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

حامی‌یابی برای یتیمان کهگیلویه و بویراحمد در بیرون از استان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون بیرون از استان به دنبال حامی برای یتیمان هم استانی هستیم که حامیان هم استانی باید همت کنند و خود وارد میدان شوند.

حامی‌یابی برای یتیمان کهگیلویه و بویراحمد در بیرون از استان

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی شامگاه چهارشنبه در جشن رمضان ویژه حامی‌یابی یتیمان کهگیلویه و بویراحمدی که به همت کمیته امداد و با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار شد، اظهار کرد: در استان ما تعداد چهار هزار و 60 یتیم زیر پوشش خدمات کمیته امداد وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در این میان چهار هزار و 60 نفر حامی یتیمان داریم که تعداد حامیان از یتیمان بیشتر است.

وی با بیان این‌که با این ترکیب که گفته شد هنوز 102 یتیم کمیته امداد حامی ندارند، تصریح کرد: به این خاطر که حامیان ما دو تا سه یتیم را زیر پوشش قرار داده‌اند و برخی هنوز حامی ندارند.

فرهادی تأمین نیازهای یتیمان را با مقرری فعلی سخت دانست و گفت: چگونه می‌توان با یک و یا حداکثر دو میلیون تومان برای مددجویان خود جهیزیه تأمین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به تعداد یتیمانی که به جهیزیه نیاز دارند اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون تعداد 500 یتیم دم بخت داریم که حامیان باید فکری به حال آن‌ها کنند چرا که کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند مشکلات این جامعه را برطرف کند.

وی یکی از مشکلات را مربوط به کمی حامی یتیمان در استان دانست و گفت: بیشتر حامیان ما از خارج استان هستند و اکنون از تعداد چهار هزار و 400 حامی تعداد هزار و 100 نفر آن‌ها هم استانی و سه هزار و 300 نفر دیگر خارج از استان هستند که جای تأمل دارد.

فرهادی اعتبارات کمیته امداد برای خدمت به همه مددجویان را ناکافی دانست و گفت: وقتی در یک مراسم ازدواج از یک جوان 30 میلیون تومان طلب می‌کنند چه توقعی می‌توان از این مبالغ اندک مستمری داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کمیته امداد هم به آن وظیفه‌ای که دارد عمل می‌کند و تنها در یک قلم هر ساله باید 12 هزار دانش‌آموز را برای تحصیل مجهز به کتاب و دفتر و لوازم‌التحریر کند که این کار را در نظام جمهوری اسلامی با افتخار انجام می‌دهد اما خیرین هم باید وارد میدان شوند.

وی افزود: تعداد 104 بیمار خاص داریم که هزینه داروی آن‌ها بسیار بالا و گران است و تنها با اعتبارات کمیته امداد نمی‌توان آن را تأمین کرد.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول