اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل خبر داد

توزیع 3 تن گوشت مرغ بین نیازمندان آملی

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل گفت: توسط دو بردار خیراندیش آملی 3 تن گوشت مرغ بین نیازمندان توزیع شد و 600 یتیم سر سفره افطار گردهم آمدند.

توزیع 3 تن گوشت مرغ بین نیازمندان آملی

رمضان علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار کرد: ماه رمضان یکی از ماه‌های بزرگ سال است که در آن خیران و نیکوکاران بیش از گذشته به یاد محرومان، نیازمندان و افراد بی‌سرپرست می‌افتند و دستگیری از آنها را دنبال می‌کنند.

وی افزود: شهرستان آمل یکی از شهرهای مازندران است که در زمینه موسسات خیریه و وجود خیران نیک‌اندیش در مازندران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و حتی در جشن رمضان امسال نیز این شهرستان در جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آستانه ولادت امام حسن مجتبی (ع) از شهرهای شاخص استان بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل با اعلام اینکه برادران خیر این شهرستان که هر ساله در ماه مبارک رمضان از نیازمندان دستگیری می‌کنند امسال نیز 70 میلیون ریال برای درمان بیماران سرطانی یاری رساندند، تصریح کرد: اسماعیل و حسن ولی‌زاده خیران نیک‌اندیش این شهرستان همچنین در این ماه 600 یتیم زیرپوشش کمیته امداد را بر سر سفره اطعام گردهم آوردند.

این مسئول با اعلام اینکه افطاردهی به ایتام آملی امسال در سه مرحله انجام شد، گفت: ایتام بیشتر از دیگر افراد در جامعه به محبت نیاز دارند و باید به آنها بیش از هر زمان دیگری توجه شود.

علیپور ادامه داد: همچنین در این ایام از سوی این دو خیر سه تن گوشت مرغ در بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌سرپرست توزیع شد.

وی تصریح کرد: برادران ولی‌زاده سال گذشته نیز در ماه مبارک رمضان پنج تن گوشت مرغ به نیازمندان اختصاص دادند که این میزان در سال 90، 5/2 تن بوده است.

انتهای پیام/86012/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول