اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان:

پاک‌سازی 35 مدرسه در آبادان آغاز شده است

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان گفت: عملیات پاک‌سازی 35 مدرسه درقالب پروژه مهر در این شهرستان آغاز شده است.

پاک‌سازی 35 مدرسه در آبادان آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمدحسین عبیات پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آبادان که با حضور اعضای این شورا در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه مهر عملیات پاک‌سازی و زیباسازی مدارس آبادان به شهرداری واگذار شده است.

وی افزود: در این راستا و براساس لیستی که آموزش و پرورش در اختیار شهرداری قرار داده است 55 مدرسه در نقاط مختلف این شهرستان مورد پاک‌سازی قرار می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان ادامه داد: علاوه براین عملیات پاک‌سازی مدارس در مناطق محروم نیز به این تعداد افزوده خواهد شد.

عبیات تصریح‌کرد: هم‌اکنون عملیات پاک‌سازی 35 مدرسه در نقاط مختلف این شهرستان توسط پرسنل شهرداری آغاز شده است. 15 مدرسه در منطقه سه، 15 مدرسه در منطقه دو و 10 مدرسه در منطقه یک آبادان کار پاک‌سازی و زیباسازی آغاز شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان خاطرنشان‌کرد: در زمینه سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش‌آموزان نیز همه اقدامات و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.اتوبوس‌رانی آبادان آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به دانش آموزان در سال تحصیلی جدید دارد.

عبیات گفت: همچنین تاکسی‌رانی نیز 262 خودرو را برای سرویس مدارس در سال‌تحصیلی جدید جذب کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در پایان گفت: از ادارات و نهادهای اجرایی دیگر در شهرستان می‌خواهیم تا نسبت به انجام اقدامات لازم در زمینه پاک‌سازی و زیباسازی مدارس با شهرداری همکاری کنند.

انتهای پیام/72008/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول