اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل:

مدرسه شهدای دانش‌آموز به همت خیرین احداث می‌شود

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: مدرسه شهدای دانش‌آموزان به همت خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل ساخته می‌شود.

مدرسه شهدای دانش‌آموز به همت خیرین احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس صبح امروز در جمع مسئولان آموزش و پرورش در اردبیل اظهار داشت: بزرگترین مرکز آموزشی اردبیل توسط اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز ساخته و به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

وی عنوان کرد: سال گذشته برای ساخت مدرسه شهدای دانش‌آموز 60 هزار قلک بین دانش‌آموزان اردبیلی توزیع شده بود اما مبلغ مورد نظر جمع‌آوری نشد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل اظهار امیدواری کرد با مشارکت خیرین و توان مضاعف آنها زمینه برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خیرین فراهم آید.

وی گفت: مدرسه شهدای دانش آموزان به همت خیرین مدرسه ساز در اردبیل ساخته می‌شود.

قرآن‌نویس با اشاره به برخی تغییر اسامی مدارس خیرین در سطح استان گفت:‌ با دستور استاندار اردبیل قرار شد جلوی این کار گرفته شود و در تابلوهای تهیه شده نام خیرین و مدارسی که آنها نامگذاری کرده‌اند به صورت ثابت باقی بماند.

این مسئول ادامه داد:‌ امیدواریم با این اقدام برخی حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های غلط که سعی می‌شد نام خیرین از چرخه نظام تعلیم و تربیت و امر نیک مدرسه‌سازی حذف شود به کلی از بین برود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل در سخنانی بیان داشت: اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان استان به صورت هماهنگ استانی در سه مرحله اجرا می‌شود.

طوس احمدی حصاری یادآور شد: مرحله اول از 15 آذر ماه تا 15 دی ماه، مرحله دوم از 14 بهمن تا 20 اسفند و مرحله سوم از 16 فروردین تا 20 خرداد برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به کوتاه شدن روزهای پاییز و هوای سرد اردبیل زنگ مدارس از آبان ماه تغییر می‌کند تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان اظهار داشت: از نیمه دوم آبان ماه تا آخر اسفند ماه از هر زنگ درس پنج دقیقه کم می‌کنیم تا هم به دروس لطمه‌ای وارد نشود و هم اینکه دانش‌آموزان زودتر از مدرسه خارج شوند.

انتهای پیام/62004/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول