اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس خبر داد

تداوم پروژه مهر در 418 مدرسه ناحیه یک بندرعباس تا نیمه مهرماه

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از تداوم اجرای پروژه مهر در 418 مدرسه تحت پوشش این ناحیه تا 15 مهرماه خبر داد.

تداوم پروژه مهر در  418 مدرسه ناحیه یک بندرعباس تا نیمه مهرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرضا دادعلی پور امروز در نشست ستاد پروژه مهر ناحیه یک آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: آمادگی کامل برای بازگشائی مدارس در اول مهر ماه به نحو مطلوب از اهداف اصلی پروژه مهر است که با همت مدیران مدارس و کارکنان حوزه ستادی میسر خواهد شد.

وی افزود: هر ساله برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی به منظور آماده سازی برای بازگشایی مدارس تحت عنوان پروژه مهر اجرا می‌شود که ستاد اجرایی ،با نگاه جامع شرایط مناسب جهت آغاز سال تحصیلی جدید را به دقت ارزیابی می‌کند.

دادعلی پور با اشاره به این که فعالیت ستاد از 15 تیر ماه آغاز شده و تا 15 مهر ماه 92 ادامه خواهد داشت اظهار کرد: فعالیت این ستاد که با برنامه ریزی و اطلاع رسانی جهت ثبت نام دانش آموزان در سامانه الکترونیکی و سازماندهی نیروی انسانی به نحو مطلوبی آغاز شده، به همین نحو با پیگیری اعضای ستاد و مدیران مدارس تا بازگشایی و شروع به کار مدارس ادامه یابد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک با تاکید بر اینکه شاداب‌سازی فضای مدارس از وظایف اصلی مدیران مدارس با نظارت ستاد پروژه مهر است خاطر نشان ساخت: فضای مدارس باید به گونه‌ای آماده شود که دانش‌آموز با ورود به مدرسه خاطره‌ خوشی از نخستین روزهای دوران تحصیلی در ذهنش باقی بماند.

دادعلی پور در پایان ضمن برشمردن وظایف کمیته‌های ستاد پروژه مهر گفت: کمیته‌های پنج‌گانه ستاد پروژه مهر را کمیته سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی تشکیل می‌دهد.

شایان ذکر است در سال جاری علاوه بر پنج کمیته مذکور، دو کمیته ابتکاری اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با عنوان افزایش پوشش تحصیلی و جلب مشارکت‌های مردمی نیز در ناحیه یک تشکیل شده است.

انتهای پیام/88007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول