اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان خبر داد

احداث 8 مدرسه خاص در شهرستان کنگان

رئیس آموزش و پرورش کنگان از احداث 8 مدرسه خاص در شهرستان کنگان خبر داد.

احداث 8 مدرسه خاص در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای استعدادهای درخشانی در حوزه آموزش و پرورش است و دانش‌آموزان این شهرستان به موفقیت‌های علمی بسیار خوبی رسیده‌اند.

وی افزود: در یکسال اخیر در مسابقات علمی در سطح استان و کشور شاهد رتبه‌های بسیار خوبی توسط دانش‌آموزان این شهرستان بودیم و انتظار داریم امسال نیز این مهم تکرار شود.

رئیس آموزش و پرورش کنگان خاطرنشان کرد: در یکسال اخیر شاهد موفقیت کنگان در اجرای طرح تحول بنیادین بوده‌ایم و اجرای این طرح در بالا بردن کیفیت سطح تعلیم و تربیت تاثیرگذار بوده است.

شریف تصریح کرد: در بحث مدارس قرآنی نیز اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی توسط این مدیریت انجام گرفت و مدارس قرآنی کنگان با موفقیت شکل گرفتند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان به راه‌اندازی مدارس خاص (نمونه، شاهد و تیزهوشان) در کنگان اشاره کرد و گفت: احداث این مدارس در شهرستان با استقبال دانش‌آموزان مواجه شده است.

شریف از احداث 8 مدرسه خاص در شهرستان کنگان خبر داد و افزود: در یکسال گذشته 8 مدرسه در شهرستان راه‌اندازی شد ولی با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی نیاز به احداث مدارس جدید نیز احساس می‌شود و امیدواریم پروژه‌های درحال احداث تا مهرماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد و نیاز به فضاهای آموزشی مرتفع شود.

در پایان جلسه مقرر شد پروژه‌های هنرستان خوارزمی، دبستان ام‌البنین و فاز1 مجتمع آموزشی امام خامنه‌ای تا مهرماه آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/2451/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول