اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

آغاز فعالیت نخستین مدرسه دوومیدانی مازندران

رئیس هیئت دوومیدانی آمل گفت: در آینده‌ای نزدیک نخستین مدرسه تخصصی دو و میدانی مازندران زیر نظر فدراسیون دوومیدانی به صورت رایگان کار خود را در این شهرستان آغاز می‌کند.

آغاز فعالیت نخستین مدرسه دوومیدانی مازندران

ابراهیم قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: طی چند سال اخیر رشته ورزشی دوومیدانی که مادر همه رشته‌های ورزشی است در استان مازندران و شهرستان آمل پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: برای رشته دوومیدانی در این شهرستان برنامه‌های خوبی در دستور کار داریم که ساخت محوطه تمرین دوومیدانی توسط هیئت دوومیدانی آمل با حمایت اداره ورزش و جوانان این شهرستان و شرکت لبنی گلا انجام شد.

قاسم‌زاده یادآور شد: همچنین طرح استعدادیابی رایگان طی یک سال اخیر در این شهرستان به همراه تلاش مربیان مجرب و پشتکار ورزشکاران آغاز شده و این حرکت بزرگ در کسب نتایج اخیر بی‌تأثیر نبوده است.

این مسئول با اعلام اینکه هیئت دوومیدانی آمل قصد دارد در آینده‌ای نزدیک نخستین مدرسه تخصصی دوومیدانی مازندران زیر نظر فدراسیون دوومیدانی فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: این مدرسه به صورت رایگان کار خود را در آمل دنبال می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: از طریق این مدرسه و فعالیت آن می‌توان علاوه بر شناسایی و انتخاب افراد مستعد، پرورش نوآموزان را تا رسیدن به سطح قهرمانی ادامه داد.

انتهای پیام/‌86012/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول