اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل:

خیرین ساخت 42 مدرسه را متقبل شدند

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که اردیبهشت ماه برگزار شد، خیرین ساخت 42 کلاس درس را متقبل شدند.

خیرین ساخت 42 مدرسه را متقبل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور عصر امروز در گردهمایی مسئولان آموزش و پرورش در اردبیل اظهار داشت: یکی از راهکارهای کارآمد در مسیر توسعه تقویت و احداث مدارس و محیط‌های آموزشی مناسب، کمک و همکاری خیرین است که در این جهت خیرین همیشه یاریگر ما بودند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال به ارزش سه میلیارد و 200 میلیون تومان پروژه خیر ساز در استان اردبیل در حال احداث است، تصریح کرد: امیدواریم بخش عظیمی از این پروژه‌ها در سال‌های آینده تکمیل شده و تحویل آموزش و پرورش شود.

وحدتی‌پور در ادامه خاطر نشان کرد: خیرین در کارهای نیک و سنت حسنه مدرسه‌سازی همیشه پیشقدم بوده و زمینه یک حرکت تحولی را در زندگی خود و نسل آینده به وجود آورده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: مدارسی که به همت خیرین احداث می‌شود نباید تنها یک پروژه عمرانی دیده شود بلکه این پروژه‌ها مقدس و دارای ارزش و جایگاه بوده و از معنویت و حال و هوای ارزشی برخوردار می‌باشد.

وی بیان کرد: در تمامی ساخت و سازها سعی شده است تا موارد مهندسی و کیفیت ساخت و ساز مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان یادآور شد: ‌احداثی‌های خیرین از کیفیت و شرایط مناسبی برخوردار است و اینکه برخی‌ها فکر می‌کنند این مدارس بسیار نامناسب و با مصالح بی‌کیفیت احداث می‌شود، تفکری صحیح و درست به نظر نمی‌رسد.

وحدتی‌پور گفت: احداث واحدهای آموزشی از سوی خیرین مدرسه‌ساز به رغم افزایش هزینه‌ها و قیمت تمام شده با بهره‌گیری از مصالح با کیفیت انجام شده است.

وی یاد و خاطره شخصیت والا تبار و خیر نام آشنای اردبیل حسنعلی علیپور را گرامی داشت و ادامه داد: تمام خیرین ما به مانند علیپور خوشنام و دارای شخصیت معنوی، ‌ارزشی و آسمانی هستند و قطعاً همراهی و دستگیری این خیرین می‌تواند در پیشبرد اهداف آموزشی و نظام تعلیم و تربیت بسیار مؤثر و راهگشا باشد.

وحدتی‌پور افزود: اگر امروز مدرسه به کانون علم، عمل و امید به آینده تبدیل شده همه در سایه همت خیرینی است که اجازه ندادند نسل آینده ما در مدارس کم دوام، بی‌کیفیت و نامناسب آموزش ببینند.

وی تصریح کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به همراهی خیرین در توسعه فضاهای آموزشی و ایجاد مدرسه با نشاط برای نسل آینده نیاز داریم که امیدواریم در این زمینه بتوانیم به توفیقات روزافزون دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/62003/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول