اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

26 مدرسه در استان البرز بهسازی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: با همکاری شهرداری کرج و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در سال تحصیلی جدید 26 مدرسه در این استان بهسازی خواهد شد.

26 مدرسه در استان البرز بهسازی می‌شود

خسرو ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید قرار دادیم لذا با تمهیدات اساسی در نظر داریم تا فضاسازی‌ها مناسبی برای شاداب‎سازی مدارس در سطح استان انجام شود.

وی یکی از مهمترین اقدامات را بهسازی مدارس عنوان کرد و افزود: برخی از مدارس این استان نیازمند بهسازی هستند که با تعاملات ایجاد شده با شهرداری و براساس سنوات گذشته این مهم امسال نیز در سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

به گفته ساکی جمعیت 410 هزار نفری دانش‌آموز در استان البرز می‌طلبد تا تمهیدات اساسی برای توسعه مدارس و بهسازی آنها انجام شود.

ساکی خاطرنشان کرد: باید زمینه‌های حضور دانش‌آموزان در مدارس را در سال تحصیلی جدید فراهم کنیم و شاداب‎سازی مدارس آنان را برای یادگیری دانش و علم جدید آماده‌تر کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: آموزش و پرورش استان با توجه به جمعیت دانش‌آموزی و همچنین جمعیت شاغلان فرهنگی نیازمند توجه بیشتر از سوی دستگاه‌های مختلف است چراکه با توجه به این جمعیت به تنهایی نمی‌تواند نیازهای خود را برطرف کند.

ساکی ادامه داد: خوشبختانه در این مسیر مشارکت‌های مردمی و خیران و نهادهای مختلف هیچگاه آموزش و پرورش را تنها نگذاشته و ما توانسته‌ایم در اجرای بسیاری از مأموریت‌های خود موفق بوده و اهداف را محقق سازیم.

این مسئول تأکید کرد: یکی از مهمترین مأموریت‌های آموزش و پرورش ارتقای سطح فرهنگ و توسعه ظرفیت‌های علمی آموزشی است که خوشبختانه استان البرز با مشارکت‌های مردمی و خیران توانسته در این باره با رشد مواجه باشد.

ساکی با اشاره به اینکه رشد جمعیت این استان و به تناسب رشد جمعیت دانش‌آموزی می‌طلبد که به این تعداد از داشته‌های خود اکتفا نکنیم، افزود: حضور بیشتر خیران در ساخت مدارس یکی از مهمترین ضروریات استان البرز در حوزه آموزش و پرورش است.

*توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز یکی از مهمترین نیازهای دانش‌آموزان را توسعه فعالیت‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان در کنار فعالیت‌های علمی و یادگیری دروس باید فعالیت‌های ورزشی را نیز داشته باشند.

ساکی با بیان اینکه این فعالیت‌ها در مدارس باید بیش از گذشته عملیاتی شود ادامه داد: همان طور که به آموزش دروس از سوی معلمان و دبیران توجه می‌شود ورزش نیز به عنوان یکی از مهمترین دروس باید مورد توجه بیشتر واقع شود.

این مسئول بیان داشت: ورزش و فعالیت‌های ورزشی سلامت دانش‌آموزان را تضمین می‌کند و آنان بسیار راحت‌تر می‌توانند به یادگیری دروس خود بپردازند.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول