اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان دشتستان خبر داد

راه‌اندازی مدرسه تخصصی قرآنی در زندان برازجان

رئیس زندان دشتستان از راه‌اندازی مدرسه تخصصی قرآنی در زندان برازجان خبر داد.

راه‌اندازی مدرسه تخصصی قرآنی در زندان برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدرضا اوستاد شامگاه شنبه در نشست با مسئولان زندان دشتستان اظهار داشت: در سال جاری در زندان دشتستان در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی همت خوبی داشته‌ایم.

وی افزود: بدون تردید گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی در تمام محیط جامعه امری لازم است و به ویژه در محیط زندان با توجه به وضعیت خاصی که دارد بیشتر نمود پیدا می‌کند.

اوستاد تصریح کرد: زندان باید به محیطی برای اصلاح زندانی تبدیل شود و در شهرستان دشتستان در این راستا گام‌های اساسی برداشته شده است.

رئیس زندان دشتستان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی باکیفیت می‌تواند موجبات بهبود شخصیت زندانیان را فراهم کند و باید بیشتر در این زمینه تلاش کنیم.

اوستاد از راه‌اندازی مدرسه تخصصی قرآنی در زندان برازجان خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی راه‌اندازی مدرسه قرآنی است و این امر باید با جدیت پیگیری شود و اگر ما بتوانیم این امر مهم را اجرا کنیم دیگر نیازی به جذب مربیان قرآن در زندان‌های استان بوشهر نداریم.

مسئول فرهنگی زندان دشتستان نیز با اشاره به اهمیت راه‌اندازی مدرسه قرآنی در زندان اظهار داشت: با توجه به تاکید مدیرکل زندان‌های استان راه‌اندازی مدرسه قرآنی در زندان‌های استان امری است لازم که با وجود این مدرسه زندان‌ها بوی قرآن می‌گیرد.

محمد میر در ارتباط با نحوه راه‌اندازی و شرایط مدرسه قرآنی مسائلی را بیان کرد و افزود: باید از کارشناسان و متخصصان علوم قرآنی نهایت بهره را ببریم.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول