اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ماه مبارک رمضان

430 مدرسه همدان آماده پذیرایی از مسافران می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان گفت: بعد از ماه مبارک رمضان 430 مدرسه همدان آماده پذیرایی از مسافران تابستانی می‌شوند.

430 مدرسه همدان آماده پذیرایی از مسافران می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود کتابی ظهر امروز در کارگروه گردشگری همدان با اشاره به اینکه طبق سال‌های گذشته مدارس آماده پذیرایی از مسافران هستند، اظهار کرد: قبل از ماه رمضان نیز برای مسافران همدان، چهار مدرسه با 40 کلاس در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: پس از ماه مبارک رمضان 42 مدرسه با 350 کلاس در آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان مهیا شده که در اختیار فرهنگیان و سایر مسافران قرار می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان ادامه داد: 18 مدرسه درجه یک با 160 کلاس، چهار مدرسه درجه 2 با 40 کلاس و 20 مدرسه درجه 3 با 150 کلاس در این ایام مهیای پذیرایی از مهمانان تابستانی هستند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک نیز با اشاره به اینکه مدارسی که برای تابستان پذیرای مسافران هستند، کمتر خواهد شد، افزود: 38 مدرسه درجه یک، هشت مدرسه درجه 2 و 35 مدرسه درجه 3 برای مسافران تابستانی آماده شده است.

مسئول باغ‌موزه دفاع مقدس همدان نیز گفت: باغ‌موزه دفاع مقدس از ابتدای سال تعطیلی نداشته است و در طول سال در دو شیفت صبح و عصر با حداکثر توان به بازدیدکنندگان خدمات‌رسانی می‌کند.

خلیل الهی‌تبار افزود: در شهریور ماه همزمان با ورود مسافران تابستانی برنامه‌های مناسبتی دوران دفاع مقدس خواهیم داشت که عملیات مرصاد برگزار شد و از 11 شهریور ماه نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی را برگزار می‌‎کنیم.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول