اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

آغاز سال تحصیلی هیچ مدرسه‌ای بدون معلم و برنامه نخواهد بود / رتبه اول اردبیل در پروژه مهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آغاز سال تحصیلی جدید را در حالی جشن می‌گیریم که هیچ مدرسه‌ای بدون برنامه و معلم نخواهد بود.

آغاز سال تحصیلی هیچ مدرسه‌ای بدون معلم و برنامه نخواهد بود / رتبه اول اردبیل در پروژه مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد پروژه مهر اظهار داشت: برای اجرای دقیق پروژه مهر معاونین اداره کل به عنوان معین و رابط نواحی و مناطق پیگیر اجرای دقیق دستورالعمل این پروژه خواهند بود.

وی عنوان کرد: با همت و تلاش اداره کل، مدیران و روسای آموزش و پرورش، مدیران و عوامل اجرایی مدارس، استان اردبیل در دو سال تحصیلی به طور متوالی رتبه اول و برتر کشوری پروژه مهر را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: پنج کمیته کاری ستاد پروژه مهر استان با عناوین کمیته سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تأیید صلاحیت، نظارت و ارزیابی به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی برای بازگشایی با نشاط مدارس با هدف ایجاد تحولی نوین در نگرش به نحوه آغاز سال تحصیلی جدید است به طوری که دانش‌آموزان برای ورود به مدرسه لحظه‌شماری کنند، آغاز کرده است.

محمودزاده ادامه داد: کمیته کاری ستاد پروژه مهر به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی کلیه فعالیت‌ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس براساس پنج محور سازماندهی نیروی انسانی و دانش‌آموزان، تعمیر و تجهیز مدارس، توجیه و تبلیغ برنامه‌ها، تایید صلاحیت مدیران و معاونان، نظارت و ارزیابی فعالیت‌ها در قالب ستاد استانی، ناحیه و منطقه‌ای و ستاد مدرسه‌ای با اهداف آماده‌سازی، زیباسازی و ‌برگزاری جشن آغازین و زنگ مهر را آغاز کرده است تا در آغاز سال تحصیلی هیچ مدرسه‌ای بدون برنامه و بدون معلم  وجود نداشته باشد.

این مسئول از مدیران، روسای آموزش و عوامل اجرایی مدارس خواست به منظور آماده‌سازی و زیبا‌سازی مدرسه و محیط آموزشگاه خود گام‌های اساسی و اقدامات موثری را بردارند تا در بدو ورود به مدرسه در اذهان دانش‌آموزان این گل‌های باغ دانایی خاطره خوش و به یاد ماندنی ایجاد شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل به برگزاری مانور دو مرحله‌ای بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: این مانورها در مرحله اول در مرداد ماه به منظور شناسایی نیازها، انتظارات، مشکلات و نارسایی‌های احتمالی و مرتفع ساختن آن و در مرحله دوم نیز که در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمودزاده در پایان سخنان خود اظهار داشت: در این مانور‌‌ها آمادگی کامل مدارس را از لحاظ سازماندهی فضا، سازماندهی نیروی انسانی و صدور ابلاغ برای معلمان، تعیین کلاس‌های دانش‌آموزان، تنظیم برنامه درسی و ابلاغ آن به معلمان و اولیای دانش‌آموزان، تهیه و توزیع کتب درسی، تمهید مقدمات لازم برای مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت و آغاز واقعی فرایند تدریس از اولین روز سال تحصیلی 93-92 را ارزیابی می‌کنیم.

انتهای پیام/62003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول