اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی به معنای حقیقی کلمه به توده‌های مردمی توجه دارد

استاندار خراسان جنوبی گفت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی طی گذشت چند دهه از عمر با برکتش به معنای حقیقی کلمه به توده‌های مردمی به ویژه به محرومان توجه داشته است.

انقلاب اسلامی به معنای حقیقی کلمه به توده‌های مردمی توجه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، قهرمان رشید صبح امروز در دیدار مردمی و در جمع اهالی روستای چاهبک بخش مرکزی نهبندان اظهار کرد: حضور در جمع مردم و نشستن پای درد و دل آنها یکی از وظایف و رسالت‌های مهم مدیران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه: خدمت صادقانه و بی‌منت یکی از اصولی است که تمامی دولتمردان و مسئولان باید به آن توجه داشته و آن را سرلوحه امور خود قرار دهند.

مسئولان باید نگاه آنها بیشتر به سمت محرومان باشد

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه مدیران باید به سمت تمامی توده‌های مردمی باشد، تصریح کرد: اما مسئولان باید نگاه و توجه آنها بیشتر به سمت محرومان و پا برهنگان باشد و باید از فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند"انقلاب ما انقلاب پابرهنگان است" تبعیت داشته باشند.

رشید با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی مایه الگوی تمامی ملت‌ها و کشورها شده و آنها از انقلاب ما الگوبرداری می‌کنند،‌ افزود: اگر امروز این مهم محقق شده و ملل مظلوم از انقلاب اسلامی تبعیت و الگوبرداری می‌کنند به خاطر توجه این انقلاب به توده‌های مردمی به ویژه مظلومان و پابرهنگان است.

وی متذکر شد: راه و درس توجه به محرومان و مظلومان را دین مبین اسلام، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به ما آموختند.

دولت تدبیر و امید توجه ویژه به توده‌های مردمی داشته باشد

استاندار خراسان جنوبی گفت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی طی گذشت چند دهه از عمر با برکتش به معنای حقیقی کلمه به توده‌های مردمی به ویژه به محرومان توجه داشته است.

رشید با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دولت‌های گذشته به روستاها و اقشار مختلف توجه جدی داشتند، اظهار داشت: اما دولت نهم و دهم روند خدمت‌رسانی بسیار خوبی و پرشتابی داشته که سبب تغییر چهره روستاها شده است.

وی ادامه داد: امید است دولت جدید و دولت تدبیر و امید با اقدامات و برنامه‌های خود توجه جدی به توده‌های مختلف مردم داشته باشد.

امروز توجه جهانی به انقلاب اسلامی می‌شود

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به معادلات خارجی تصریح کرد: امروزه ایران اسلامی در معادلات خارجی دارای موفقیت‌ها و پیروزی‌های فراوانی شده و در هیچ جایی از این جهان امور مهم حل نمی‌شود مگر اینکه ایران اسلامی در آن دخیل و به آن توجه داشته باشد.

رشید متذکر شد: امروزه توجه و نگاه‌ها به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران توجه و نگاه جهانی است.

وی افزود: از چند سال گذشته ملت‌های مختلف با الگوبرداری از اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی سبب شدند تا دیکتاتورها، ایادی استکباری و درباری‌های کشورهایشان از بین بروند.

اجرای عملیات آبرسانی در روستای چاهبک نیاز به توافق اهالی روستا دارد

استاندار خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون امکانات اولیه نظیر برق، تلفن، راه آسفالته، مسکن و طرح هادی در روستای چاهبک شهرستان نهبندان فراهم شده است، بیان داشت: ادامه و تکمیل طرح هادی این روستا با همکاری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به زودی آغاز می‌شود.

رشید در ارتباط با مشکل آب شرب این روستا متذکر شد: منبع اصلی تامین آب در این روستا فراهم است و برای اجرای عملیات آبرسانی در روستای چاهبک نیاز به توافق اهالی روستا داریم.

وی برای تکمیل عملیات اجرایی مسجد این روستا قول اختصاص مبلغ 150 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها و اعتبارات دیگری از محل اعتبارات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را داد.

انتهای پیام/69003/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول