اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

مسئله دارو و درمان بیماران حل شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اعتراضات اجتماعی در بحث داروها به یک مسئله تبدیل شده است، گفت: بحث مسکن جامعه تا حدودی حل شده و اکنون باید مشکلات دارو و درمان بیماران نیز مرتفع شود.

مسئله دارو و درمان بیماران حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرشته اسد‌زاده ظهر امروز در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان خراسان جنوبی، اظهار داشت: یکی از فعال‌ترین ستادهایی که در استان فعالیت دارد، ستاد صیانت از حقوق شهروندان است.

وی افزود: مسائل حقوق شهروندی پیچیده است و سال‌ها طول می‌کشد که رضایت اجتماعی افراد جلب شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: صیانت از حقوق بیماران، نظارت بر داروخانه‌ها و راهکارهای تقویت آن از مهمترین مسائل ستاد دفاع از حقوق شهروندان است.

اسدزاده با بیان اینکه اعتراضات اجتماعی در بحث داروها به یک مسئله تبدیل شده است، اذعان داشت: بحث مسکن جامعه تا حدودی حل شده و اکنون نیز باید مشکلات دارو و درمان بیماران نیز مرتفع شود.

وی اعتراضات مردم را یک حق دانست و اضافه کرد: اگر به اعتراضات مردم و به ویژه به مشکلات دارویی آنها توجه نشود، این موضوع می‌تواند اعتقادات آنها را دچار مشکل کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: نظارت بر حقوق بیماران در بیمارستان، نحوه بازرسی از داروخانه‌ها، تامین و تدارک دارو، چگونگی قیمت‌گذاری، تخلفات دارویی و مشکلات تجویز دارو از مهمترین دغدغه‌هایی است که باید به آن توجه بیشتری شود.

اسدزاده با بیان اینکه دفترچه بیمه روستاییان باید توسط پزشک عمومی روستا امضاء و نظام ارجاعات انجام شود، اذعان داشت: این موضوع با صرف هزینه و زمان ممکن است و برای روستاییان مشکل ایجاد کرده است.

وی در پایان متذکر شد: قیمت داورها چندگانه شده است و همچنین باید از رشوه گرفتن جلوگیری شود.

انتهای پیام/69013/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول