اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان جنوبی صورت گرفت

بهره‌برداری از 7 پروژه عمرانی در شهر ارسک

با حضور استاندار خراسان جنوبی و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی هفت پروژه عمرانی شهرداری ارسک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از 7 پروژه عمرانی در شهر ارسک

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، شهردار ارسک صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: پس از ارتقای ارسک به شهر در سال 89، شهرداری ارسک با انجام برنام‌ریزی‌های مدون با حرکتی نو برای ایجاد زیرساخت‌های شهری و رسیدن به پیشرفت و توسعه و ایجاد رفاه شهر نشینی تمام تلاش خود را به کار گرفت.

احمد حاجی‌پور ادامه داد: طی این مدت پروژه‌های عمرانی و خدماتی مختلفی اجرا شد که پروژه احداث ساختمان شهرداری و آتش‌نشانی شهرداری ارسک از شاخص‌ترین پروژه‌ها است. 

وی افزود: ساختمان اداری شهرداری و آتش‌نشانی شهر ارسک در زمینی به مساحت 7 هزار و 500 متر مربع با زیربنای 550 متر مربع احداث شده که برای ساخت آن بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار از اعتبارات مدیریت بحران و هزینه‌های جاری شهرداری هزینه شده است.

شهردار ارسک تصریح کرد: همچنین برای توسعه و تکمیل پل ورودی شهر با حجم عملیات 240 متر مربع اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران و برای احداث بلوار جواد‌الائمه(ع) به طول 500 متر و عرض 24 متر بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار از اعتبارات تملک استانی و جاری شهرداری هزینه شده است. 

این مسئول ادامه داد: احداث جدول کانیو در معابر فرعی به طول 6 هزار و 500 متر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 100 میلیون ریال و احداث سیل‌بند شهر ارسک به طول پنج کیلومتر با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال از اعتبارات مدیریت بحران انجام شده است.

حاجی‌پور متذکر شد: احداث بوستان بهار شهر ارسک با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال از اعتبارات جاری شهرداری و احداث زمین ورزشی در پارک غدیر در مساحت یک هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی است که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.   

وی در پایان اذعان داشت: در مجموع از بهمن ماه 89 بالغ بر 15 میلیارد ریال برای آبادانی و عمران در سطح شهر ارسک هزینه شده است.

انتهای پیام/69006/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول