اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی رتبه نخست پوشش بیمه کشور را کسب کرد

استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در خراسان جنوبی بسیار مورد توجه قرار گرفته رتبه نخست کشوری در صدور بیمه برای افرادی که هیچگونه پوشش بیمه‌ای ندارند است.

خراسان جنوبی رتبه نخست پوشش بیمه کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارآموزان برتر سیزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت، رؤسا و مربیان برتر آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: درس گرفتن از روش‌ و منش‌ انبیا و امامان معصوم سبب توسعه اندیشه ناب می‌شود.

وی اذعان داشت: ظرف زمان و روزگار در مقاطع مختلف زمان و تاریخ به دلایلی هیچگاه قادر به شناخت انسان‌های الهی نبوده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه گذشت زمان نمی‌تواند افراد بزرگ را بشناسد، تصریح کرد: امامان معصوم(ع)‌ از جمله کسانی بودند که به دلیل مظلومیت و عصمت خود مورد قضاوت نااهلان قرار می‌گرفتند و کسانی که قدرت تشخیص حق از باطل را نداشتند مبلغ جهادت شده و فضاسازی می‌کردند.

رشید با بیان اینکه تمامی ائمه در اهتمام به امور مردم در اوج هستند اضافه کرد: امامان معصوم(ع) بالاترین مرجع عمل هستند و باید از این مباحث بزرگ تاریخی درس بگیریم.

وی یادآور شد: کشور ایران در همه عرصه‌های دینی، مذهبی، فرهنگی، امنیتی و غیره درخشیده‌ و نسبت به کشورهای دیگر در صدر قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: ایران در اوج امنیت است و همه دشمنان در کمین هستند تا اندیشه‌های ناب ایرانی را به نابودی بکشانند.

رشید با بیان اینکه انقلاب اسلامی فقط متعلق به ایران اسلامی نیست، ادامه داد: انقلاب اسلامی باید برای همه دنیا و جهان بشریت الگو شود چنانکه ایرانیان و مسلمانان می‌توانند در همه عرصه‌ها پیش‌قراول بوده و این رسالت جهانی را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: دولت نهم و دهم از لحظ کیفیت و کمیت با دولت‌های دیگر تفاوت بسیاری داشته است به صورتی که کار و تلاش این دو دوره بی‌نظیر بوده است.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: مسکن مهر، بیمارستان، صادرات و تمامی اقدامات نشان از تحولات زیادی است که در استان رخ داده است.

رشید ادامه داد: باید در ارتباط با اقدامات انجام شده دولت نهم و دهم به درستی قضاوت کرد چرا که این دو دولت تمام سعی و تلاش خود را برای هر چه باشکوه‌تر شدن ایران اسلامی انجام داد.

وی اذعان داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که در خراسان جنوبی بسیار مورد توجه قرار گرفته رتبه نخست کشوری در صدور بیمه برای افرادی که هیچگونه پوشش بیمه‌ای ندارند است.

 استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: 11 هزار و 300 کارت درمان از مجموعه 20 هزار و 800 کارت بیمه در کشور به خراسان جنوبی تعلق گرفته است.

رشید با بیان اینکه آموزش عبادت است، گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی فعالیت‌های زیادی در زمینه آموزش انجام داده است که بسیار قابل تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام/69017/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول