اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان را با جدیت دنبال می‌کند

استاندار خراسان جنوبی گفت: کمیته امداد، در اشتغال و توانمند‌سازی خانواده‌های زیرپوشش با جدیت ورود پیدا کرده است.

کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان را با جدیت دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب تقویت همبستگی منطقه‌ای و استانی شد که بر اساس نقشه راهی که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی صورت گرفت محقق شد.

وی با بیان اینکه با حضور بی‌نظیر مردم در عرصه انتخابات، حماسه سیاسی که مد نظر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بود محقق شد، اذعان داشت: رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی منشوری کامل برای تحقق اهداف نظام و انقلاب و سیاستگذاری مسئولان در مباحث فردی و اجتماعی است.

استاندار خراسان‌جنوبی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب و منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: خراسان جنوبی با مشارکتی بیش از 86 درصدی توانست به عنوان نخستین استان در کشور از حیث مشارکت مردمی معرفی شود.

رشید در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت فعلی کشورهای اسلامی در دنیا اشاره کرد و ادامه داد: دشمن با تمام توان در تلاش است تا با ایجاد تفرقه بین مسلمانان در کشورهای اسلامی به اهداف شوم خود دست پیدا کند که وضعیت فعلی کشورهای مصر، ترکیه و سوریه گواه صادقی بر این مدعا است.

وی خدمت‌رسانی به مردم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مسئولان به میثاقی که با مردم بسته‌اند تا آخرین لحظه مسئولیت پایبند هستند و در راه خدمت به آنها یک لحظه غفلت نمی‌کنند، بلکه بیش از گذشته در این مسیر تلاش خواهند کرد.

استاندار خراسان‌جنوبی خدمت به مردم را لازمه جمهوری اسلامی و از اهداف مقدس نظام اسلامی ایران دانست و افزود: در هیچ شرایطی این اصل مسلم نباید خدشه‌دار شده بلکه مسئولان باید تا آخرین لحظه مسئولیت از تمام توان خود برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

رشید از تلاش‌های کمیته امداد برای خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت: این نهاد مقدس در اشتغال و توانمند‌سازی خانواده‌های زیرپوشش با جدیت ورود پیدا کرده است و جا دارد تمامی دستگاه‌های اجرائی با این نهاد همکاری‌های لازم را مبذول نمایند تا این نهاد بتواند به اهداف و وظایف خود که رسیدگی و کمک به محرومان است، دست یابد.

انتهای پیام/69017/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول