اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد

اختصاص 191 میلیارد تومان اعتبار تملک و دارایی به خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی از اختصاص 191 میلیارد تومان اعتبارات تملک و دارایی به این استان خبر داد و گفت: اعتبارات هزینه‌ای استان 97 میلیارد و 739 میلیون تومان اختصاص یافته است.

اختصاص 191 میلیارد تومان اعتبار تملک و دارایی به خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه برنامه‌برنامه‌ریزی، اظهار داشت: توزیع هزینه‌ای بین دستگاه‌ها و توزیع تملک دارایی سهم شهرستان‌ها بر اساس قانون بودجه کشور امسال پیش‌بینی شده است.

وی افزود: توزیع بودجه هزینه‌ای بین دستگاه‌ها و توزیع تملک دارایی سهم شهرستان‌ها بر اساس قانون بودجه کشور در سال جاری از جهت منابع بالغ بر 7 میلیون و 270 هزار و 64 میلیارد و 510 میلیون ریال است.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: منابع و مصارف از جهت واگذاری دارایی سرمایه‌ای و تملک دارایی بالغ بر 2 میلیون و 360 هزار و 485 میلیارد و 507 میلیون ریال است.

رشید تصریح کرد: هفت فصل بودجه‌ای تعریف و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: فصل نخست، تولید سرمایه و نیروی انسانی است که تعیین و تکلیف صندوق توسعه ملی، حمایت از تولید، کشاورزی و آب، واگذاری اوراق مشارکت، نظام مالیاتی تعرفه و عوارض زیر مجموعه این فصل است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فصل دوم توسعه منطقه‌ای است، اذعان داشت: این فصل زیر مجموعه ندارد.

رشید گفت: در فصل سوم که مربوط به موضوعات اجتماعی است، هدفمندسازی بیمه، موضوع ایثارگران خانواده و جوانان، امور حمایتی، حوادث غیر مترقبه، موضوعات فرهنگی و اسلامی را در بر می‌گیرد.

وی یادآور شد: فصل چهارم علم و فناوری، فصل پنجم نظام اداری و مدیریت و فصل ششم بودجه و نظارت است که اعتبارات آنها تعریف و ابلاغ شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اختصاص اعتبارات هزینه‌ای استان 97 میلیارد و 739 میلیون تومان است، اضافه کرد: همچنین مبلغ 191 میلیارد و 359 میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی اختصاص یافته است.

رشید یادآور شد: مانند بودجه‌های سال‌های گذشته رویکرد تملک و دارایی و عمران باید اساس کار و در اولویت قرار بگیرد.

وی بودجه تملک و دارایی را یک اساس دانست و افزود: این بودجه بر اساس قانون برنامه و بودجه‌های سنواتی به دنبال این است که موضوع و هدف عمران را تعیین کند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در هزینه‌های جاری باید صرفه‌جویی شود تا به بخش عمران توجه بیشتری شود.

رشید اذعان داشت: توزیع اعتبارات خراسان جنوبی مانند سال گذشته بر اساس شاخص‌های کارشناسی شده و آیتم‌های محرومیت شهرستان‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/69013/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول