اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی:

دستگاه‌های اجرایی طرح پیشنهادی خود را ارسال کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فصل توزیع بودجه، تقسیم اعتبارات و امضای موافقت‌نامه‌هاست، گفت: لایحه بودجه ابلاغ شده، دستگاه‌ها طرح‌های پیشنهادی خود را زودتر بفرستند و فرصت را از دست ندهند.

دستگاه‌های اجرایی طرح پیشنهادی خود را ارسال کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در کارگروه اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: تعهدات و برنامه‌های مسئولان در دوران گذار و جابه‌جایی قدرت نباید فراموش شود.

وی افزود: طرح نشاط معنوی یکی از طرح‌هایی بود که در سال گذشته توسط بهزیستی به نحو احسن انجام شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: برنامه‌هایی که نیاز به اعتبارات بیشتری مانند طرح تحول دارد، باید به حوزه برنامه‌ریزی معرفی شود.

گلستانی‌فرد با بیان اینکه امسال باید به مسائل خانواده، آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر اعتبارات ویژه اختصاص یابد، گفت: بحث تامین اجتماعی هم برای کارگروه‌ها اهمیت فوق‌العاده‌ای برای پیشرفت دارد.

وی تصریح کرد: موضوع مهم برنامه‌هایی است که در حوزه وظایف و اختیارات تنها یک دستگاه نیست و مشارکتی است که باید در تمام دستگاه‌ها به صورت همه‌جانبه بررسی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فصل توزیع بودجه، تقسیم اعتبارات و امضای موافقت‌نامه‌ها است، گفت: لایحه بودجه ابلاغ شده، دستگاه‌ها طرح‌های خود را زودتر بفرستند و فرصت را از دست ندهند.

وی اذعان داشت: یکی از آسیب‌های جامعه نداشتن روحیه طراوت و حاکم شدن روحیه ناامیدی در جوانان است که به شدت نیازمند اجرا شدن طرح نشاط معنوی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برای تحکیم روحیه نشاط باید تلاش شود.

انتهای پیام/69013/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول