اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز خبرنگار صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره خبری برای نخستین‌بار در خراسان جنوبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: در سال جاری به مناسبت روز خبرنگار جشنواره خبری در استان برگزار شده و از برترین آثار خبری در این زمینه تجلیل به عمل می‌آید.

برگزاری جشنواره خبری برای نخستین‌بار در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علی‌محمد گلستانی‌فرد با بیان اینکه نکوداشت روز خبرنگار و تجلیل از فعالان حوزه رسانه و خدمات و اقدامات آنها در طول سال از مهمترین اقداماتی است که باید به انجام برسد، اذعان داشت: در سال جاری به مناسبت روز خبرنگار جشنواره خبری در استان برگزار می‌شود و از برترین آثار خبری در این زمینه تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره آثار خبرنگاران در سطوح مختلف خبر، گزارش خبری، مصاحبه‌های خبری، گزارش تصویری و غیره مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: برترین آثار در بخش‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و هدیه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی ارتقای سطح علمی و آموزشی خبری در استان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: به منظور ارتقای سطح آموزشی خبرنگاری و تقویت بعد کیفی در تهیه، تنظیم و ارسال اخبار، امسال برای نخستین‌بار روز خبرنگار به صورت جشنواره خبری برگزار خواهد شد.

گلستانی‌فرد ادامه داد: به منظور برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌تر مراسم روز خبرنگار امسال، ستادی در استان با عنوان ستاد بزرگداشت روز خبرنگار تشکیل شده است تا موارد مرتبط در این زمینه با سرعت و کیفیت بهتری مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد.

رئیس ستاد بزرگداشت روز خبرنگار در استان، به اقداماتی که هر ساله از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در ارتباط با تقدیر از خبرنگاران در حوزه‌های مختلف خبری صورت می‌گیرد اشاره کرد و افزود: امسال با ابلاغی که به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان صورت می‌گیرد سعی می‌شود تقدیر از خبرنگاران به صورت یکسان و در یک برنامه محوری به انجام برسد تا از موازی‌کاری و نارضایتی‌های احتمالی جلوگیری شود.

گلستانی‌فرد، برگزاری جشن شادی، برپایی نمایشگاه خبری و حضور مقامات کشوری مرتبط با حوزه‌های خبری را از جمله برنامه‌های جانبی این جشنواره دانست.

گفتنی است، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس و مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مشاور استاندار در امور مطبوعات و رسانه، رئیس خانه مطبوعات و مدیر عامل خانه مطبوعات استان، اعضای ستاد بزرگداشت روز خبرنگار در استان هستند.

انتهای پیام/69017/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول