اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان جنوبی

مشعل گاز در شهر ارسک شعله‌ور شد

با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مشعل گاز در شهر ارسک و چهار روستای استان شعله‌ور شد.

مشعل گاز در شهر ارسک شعله‌ور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس اداره گاز بشرویه صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه گازرسانی به شهر ارسک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه گازرسانی به شهر ارسک و حجت‌آباد از توابع این شهرستان با اعتبار 5 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عباس پاکدل ادامه داد: اجرای 37 کیلومتر خط فلزی شبکه تغذیه، 27 کیلومتر پلی‌اتیلن شبکه توزیع، نصب یک دستگاه تقلیل فشار با ظرفیت 5 هزار متر مکعب در ساعت و نصب یک ایستگاه  cps حفاظت کاتدیک از مشخصات این طرح‌های گازرسانی است.

وی افزود: در پروژه گازرسانی به شهر ارسک و روستای حجت‌آباد از توابع شهرستان بشرویه 967 علمک گاز نصب شده که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 909 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره گاز بشرویه از گازرسانی به 10 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود 100 درصد خانوار شهری و 30 درصد خانوار روستایی شهرستان بشرویه زیر پوشش گاز طبیعی قرار دارد.

پاکدل یادآور شد: با اجرای پروژه‌های گازرسانی در حال اجرا به روستاها این میزان به پوشش 60 درصدی خانوارها از نعمت گاز خواهد رسید.

وی تصریح کرد: همچنین همزمان با افتتاح پروژه گازرسانی به شهر ارسک به چهار روستای استان شامل روستای مهدیه، کلاته ملک، افقو و حجت‌آباد گازرسانی شد.

رئیس اداره گاز بشرویه با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها 61 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: نصب دو ایستگاه تقلیل فشار شهری، نصب دو ایستگاه حفاظت کاتدیک، اجرای 85 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع و نصب یک هزار و 166 علمک از مشخصات فنی این پروژه است.

پاکدل اذعان داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها یک هزار و 179 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/69006/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول