اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

راهپیمایی روز قدس در 80 کشور جهان برگزار می‌شود

استاندار خراسان جنوبی از برپایی راهپیمایی روز قدس در 80 کشور جهان خبر داد و گفت: مردم برای حمایت از مسلمانان و مستضعفان فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

راهپیمایی روز قدس در 80 کشور جهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید شب گذشته در نشست جمعی از دانشجویان، نخبگان و ایتام کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحولی عظیم در تمامی زمینه‌ها ایجاد کرده است، اظهار داشت: یکی از این تحولات توجه به محرومان است.

وی توجه به محرومان و مستضعفان را برگرفته از وحی و رسالت پیامبران دانست و ادامه داد: در نگاهی اجمالی به زندگی پیامبران می‌توان به وضوح آن را مشاهده کرد.

فراگیر شدن توجه به محرومان از فواید انقلاب است

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اهتمام به امور اجتماعی و رفع حوائج مردم از افتخارات بزرگان دین است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی نیز ریشه در اسلام دارد.

رشید با بیان اینکه با پیروزی انقلاب توجه به محرومان در دستور کار قرار گرفت، اذعان داشت: رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری نیز به این امر توجه ویژه دارند.

وی از توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی به تحصیل و اشتغال محرومان خبر داد و یادآور شد: فراگیر شدن این موضوع از فواید انقلاب اسلامی است.

انقلاب در خارج از کشور ریشه دوانده است

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب در عرصه داخل و خارج از کشور نیز ریشه دوانده است، افزود: توجه به انسان‌ها، مسلمانان و مظلومان شعاع گسترده‌ای یافته است.

رشید توجه به قدس را یکی از عبادات بزرگ مسلمانان در ایران دانست و متذکر شد: توجه به قدس ریل اصلی و زمینه اصلی حکومت جهانی مهدی(عج) است.

وی با اشاره به وعده قرآن مبنی بر اینکه روز قدس روز مستضعفان است، اضافه کرد: این روز، روزی است که مستضعفان وارثان زمین می‌شوند.

برپایی روز قدس در 80 کشور جهان

استاندار خراسان جنوبی از برپایی روز قدس در 80 کشور جهان خبر داد و گفت: مردم برای حمایت از مسلمانان و مستضعفان در این کشورها راهپیمایی می‌کنند.

رشید روز قدس را متعلق به تمام بشریت دانست و ادامه داد: قدس سبب همبستگی جهانی می‌شود.

وی اذعان داشت: امید است مسلمانان دست در دست هم در حمایت از مظلومان به پا خیزند.

انتهای پیام/69010/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول