اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه:

دفاع مقدس از مصادیق بارز تحقق وعده‌های الهی است

امام جمعه موقت بشرویه گفت: دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی تحقق وعده‌های الهی را عینیت بخشید.

دفاع مقدس از مصادیق بارز تحقق وعده‌های الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان ظهر امروز در جلسه تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و برنامه‌ریزی اردوی راهیان نور در بشرویه اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس، یادآور حضور و بصیرت ملت ایران در برابر تجاوزات دشمنان انقلاب است که همچون نگینی بر تارک تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد.

وی ادامه داد: در دورانی که تمام ابرقدرت‌های جهان دست به دست هم داده بودند و در پشت پرده این جنگ تحمیلی، استکبار با در اختیار گذاشتن تمامی سلاح‌ها و تجهیزات نظامی رژیم بعثی عراق را در صحنه نبرد با ایران پشتیبانی می‌کرد، جوانان رزمنده ایرانی با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌ها و کمترین امکانات بر تمام دشمنان غلبه یافتند. 

امام جمعه موقت بشرویه، دفاع مقدس را تداعی‌کننده تحقق وعده‌های الهی عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس، دفاع از ارزش‌های انقلاب و امام(ره) بوده است که جوانان انقلابی با توکل بر خدا و امید به امدادهای غیبی خداوند در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و با وجود کمترین امکانات و تجهیزات نظامی توانستند به پیروزی برسند و دشمن متجاوز را از خاک ایران بیرون کنند.

حدادیان متذکر شد: خداوند نیز در قرآن وعده داده است که" چه بسا نیروهای کمی که به اذن و اراده الهی بر نیروهای زیاد غلبه یافتند"و در دوران دفاع مقدس این وعده الهی شامل حال رزمندگان شد و پیروزی رزمندگان در این جنگ تحمیلی عزت و اعتبار برای جهان اسلام را در برداشت.

وی تصریح کرد: نهال نوپای انقلاب اسلامی با خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان آبیاری شد و اقتدار و امنیت کنونی کشور، مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای بسیجی بوده که ایران را در برابر توطئه‌های دشمن بیمه کرده است.

امام جمعه موقت بشرویه با بیان اینکه اردوی راهیان نور گام ارزشمندی در زنده کردن یاد و خاطره شهدا است، اذعان داشت: حضور تمام افراد به ویژه نسل جوان در مناطق جنگی و قرار گرفتن در آن فضای معنوی، ایثار و فداکاری‌های رزمندگان را تداعی می‌کند و سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

انتهای پیام/69006/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول