اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه:

لازمه انتخاب کاندیدای اصلح ارائه شعارهای مبتنی بر واقعیت است

امام جمعه موقت بشرویه گفت: برای انتخاب کاندیدای اصلح باید به شعارهایی که کاندیداها در زمان تبلیغات می‌دهند توجه کرد که مبتنی بر واقعیت باشد.

لازمه انتخاب کاندیدای اصلح ارائه شعارهای مبتنی بر واقعیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بشرویه با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله کنونی کشور انتخابات است، اظهار داشت: انتخابات مظهر حماسه سیاسی و پشتوانه نظام است و به این معنا است که آینده کشور به دست مردم رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: انتخابات حق مسلم اجتماعی است که هر فردی با ایده و مکتب خاص ملزم است تا خود را در سرنوشت کشورش دخیل کند و با رأی آگاهانه و هوشمندانه و انتخاب کاندیدای اصلح به وظیفه شرعی و الهی خود عمل کند.

امام جمعه موقت بشرویه با بیان اینکه در هر کشوری قوانین خاصی برای برگزاری انتخابات حاکم است، گفت:در نظام اسلامی ایران تمام مردم چه معتقد به انقلاب و نظام باشند و چه نباشند یک تکلیف اجتماعی و انسانی است تا با شرکت در انتخابات، آینده کشور را به دست افراد توانمند بسپارند.

حدادیان تصریح کرد: اگر هر فردی به بهانه‌های واهی و برداشت‌های غلط از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند به همان میزان به کشور خیانت کرده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باب انتخاب کاندیدای اصلح اذعان داشت: معظم‌له عنوان کردند که قبل از هر چیز از خدا مدد بطلبید و در انتخاب اصلح گرفتار لغزش و اشتباه نشوید.

این مسئول یادآور شد: برای انتخاب اصلح باید شناخت و آگاهی از ابعاد گوناگون افراد به دست آوریم و به دور از حب و بغض‌های قومی و قبیله‌ای، افرادی را انتخاب کنیم که امین و مورد ‌اعتماد مردم باشند.

امام جمعه موقت بشرویه عنوان کرد: مقام عظمای ولایت معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح را به خوبی بیان کرده‌اند که باید مؤمن، متدین، پایبند به نظام اسلامی ایران، پذیرش ولایت و پای‌بند به مبانی اسلام و قرآن باشند

حدادیان خاطر نشان کرد: برای انتخاب کاندیدای اصلح باید به شعارهایی که کاندیداها در زمان تبلیغات می‌دهند توجه کرد که مبتنی بر واقعیت باشد.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول