اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه خواستار شد

برخورد قاطع با پدیده قاچاق و احتکار

امام جمعه موقت بشرویه گفت: پدیده قاچاق و احتکار تعادل اقتصادی جامعه را بر هم می‌زند که در این راستا باید با دو پدیده مخرب قاچاق و احتکار کالاها برخورد جدی شود.

برخورد قاطع با پدیده قاچاق و احتکار

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر حدادیان ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بشرویه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف با درایت معضلات کشور را تشخیص داده و نسبت به انجام اقدامات پیشگیرانه هشدار داده‌اند.

وی ادامه داد: 12 تیرماه سالروز فرمان تشکیل کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که این امر بیانگر حساسیت و اهتمام معظم‌له به حل مشکلات اقتصادی و مبارزه با پدیده شوم قاچاق است.

امام جمعه موقت بشرویه تصریح کرد: اجانب و بیگانگان برای رسوخ به کشور از راه‌های گوناگون وارد عمل می‌شوند و با ورود به مسائل اقتصادی به دنبال منافع و اهداف سیاسی خود و وابستگی کشور هستند.

حدادیان افزود: دشمنان نظام اسلامی برای ضربه به کشور از پدیده قاچاق کالا حمایت می‌کنند تا از این طریق به تولیدات داخلی و اقتصاد کشور آسیب رسانده و از نظر سیاسی نیز با ایجاد ناامنی و نگرانی در بین مردم، نظام را ناکارآمد و ناتوان در اداره امور کشور قلمداد کنند و به منافع خود برسند.

وی با بیان اینکه در دین اسلام بر اهمیت کسب و کار و روزی حلال تأکید فراوانی شده است، گفت: قاچاق و احتکار دو پدیده رایج و از آفت‌های اقتصاد کشور است که آثار تخریبی زیادی بر امور اقتصادی و معیشت مردم وارد می‌کند و در اسلام نیز انجام این دو عمل حرام و ممنوع اعلام شده است.

امام جمعه موقت بشرویه یادآور شد: پدیده قاچاق و احتکار تعادل اقتصادی جامعه را بر هم می‌زند که در این راستا باید با دو پدیده مخرب قاچاق و احتکار کالاها برخورد جدی شود.

حدادیان با اشاره به اینکه موارد معدودی از قاچاق در شهرستان بشرویه مشاهده می‌شود، اذعان داشت: به منظور جلوگیری از سوء‌استفاده برخی افراد در بازار باید نظارت بیشتری انجام شود و مردم نیز از اثرات مخرب خرید کالاهای قاچاق و خارجی آگاه شوند.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های متولی باید تمام توان خود را برای مبارزه با قاچاق به کار گیرند تا این موارد معدود قاچاق در شهرستان را به صفر برسانند.

انتهای پیام/69006/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول