اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پیامی صورت گرفت

قدردانی فرماندار قرچک از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

فرماندار قرچک از حضور حماسی همراه با بصیرت مردم شهرستان قرچک در آیین یوم‌الله روز جهانی قدس قدردانی کردند.

قدردانی فرماندار قرچک از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

 در این پیام آمده است: درود خدا، بر شما مردم ولایت‌مدار و افتخارآفرین و ولایتمدار شهرستان قرچک که هم‌صدا با ملت سلحشور ایران اسلامی با قلوبی سرشار از عطر روح‌بخش قرآن در ماه ضیافت الهی به صحنه آمدید و با حضور حماسی خود در این آزمون بزرگ ضمن اعلام حمایت قاطع از آرمان‌های فلسطین تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار را خنثی کردید.

این پیام اضافه می‌کند: مردان و زنان روزه‌دار در این راهپیمایی حماسی، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و ندای آزادی و رهایی بیت‌المقدس به عنوان اولین قبله مسلمین جهان و قلب تپنده جهان اسلام را سر دادند و تعلق قدس شریف به جهان اسلام را با بانگ رسای تکبیرهای خود به گوش جهانیان رساندند.

این پیام ادامه می‌دهد: بی‌شک حضور با شکوه و خروش انقلابی که در لبیک به ندای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی شکل گرفت برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار این استان ولایت‌مدار و دارالحماسه ثبت کرد.

در این پیام آمده است: از خلق حماسه شکوه و عظمت اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه شهرستان قرچک به خصوص علما و روحانیون، دانشجویان و دانش‌آموزان، اساتید و فرهنگیان، اصناف و بازاریان، اصحاب رسانه و خبرنگاران، صدا و سیما و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تقدیر و تشکر کرده و قدوم پر مهر مردم مؤمن و روزه‌دار را برای حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس ارج می‌نهیم. 

انتهای پیام/2462/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول