اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از دشتی گزارش می‌دهد

راهپیمایی روز جهانی قدس در گرمای بالای 40 درجه

مردم شهرستان دشتی نیز همچون سراسر جهان اسلام راهپیمایی روز جهانی قدس را که روز حمایت از مقاومت و مقابله با سازش نام گرفته متفاوت‌تر و با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در گرمای بالای 40 درجه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، امروز مردم روزه‌دار دشتی روز جهانی قدس که نماد وحدت امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است را در حالی برگزار کردند که گرمای هوا از 40 درجه گذشته بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در خورموج که از چهارراه مدرسه علمیه آغاز و پس از عبور از خیابان شهید رجایی، میدان شهید مهدوی ، خیابان ابوطالب تا مصلای امام خامنه‌ای این شهر ادامه یافت مردم با شعارهای مرگ بر آامریکا و مرگ بر اسرائیل سازش با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که روحانیون، طلاب حوزه‌های علمیه، فرهنگیان، دانشگاهیان، بازاریان، دانش آموزان، مسئولان، کارکنان ادارات و نهادها، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیجیان، سپاهیان، زنان، مردان، کودکان، جوانان، نوجوانان، پیرمردها و کارگران حضورداشتند با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل هرگونه سازش با رژیم خون آشام صهیونیستی را خیانت به جهان اسلام و مسلمانان دانستند.

حضور در راهپیمایی روز قدس قوت قلبی برای فلسطینیان است

امام جمعه خورموج در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: روز قدس از یادگارهای حسنه‌ای است که حضرت امام(ره) به حمایت از ملت مظلوم فلسطین، همه نهضت‌های آزادی بخش در سراسر دنیا و همه محرومین هر سال شاهد حضور گسترده مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی و سراسر دنیا هستیم.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: مردم با دهان روزه در گرمای جنوب حضور گسترده‌ای داشتند که همه این‌ها می‌تواند باعث تجدید و تقویت بیداری اسلامی در سطح دنیا شود.

وی یادآور شد: حضور در این راهپیمایی قوت قلبی برای همه مستضعفین عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین است.

ملت ایران به پیام ابر مرد تاریخ لبیک گفتند

فرماندار دشتی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: مردم ما به رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیام ابرمرد تاریخ انقلاب حضرت امام لبیک گفتند و در این راهپیمایی شرکت کردند.

سید علی هاشمی افزود: مردم ایران و مسلمانان جهان به حمایت از مردم مظلوم فلسطین با وجود همه سختی‌هایی که ما لمس و مشاهده می‌کنیم هوشمندانه در راهپیمایی حضور یافتند و انزجار و نفرت خودشان را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

سید نیام الدین حسینی یکی از شهروندان خورموجی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: ملت ایران همیشه در صحنه بوده، هست و خواهد بود واین موضوع تازه‌ای نیست.

این شهروند خورموجی متذکر شد: هر کجا که صدای مظلومی بلند شود امت واحد ایران اسلامی هم با تاسی از فرمان حضرت امام و مقام عظمای ولایت به حمایت از آنها می‌شتابد و این وظیفه شرعی و دینی ماست.

در پایان قطعنامه سراسری در 10 بند قرائت که بند بند آن با شعار الله اکبر و خامنه‌ای رهبر مورد تایید راهپیمایان قرار گرفت.

انتهای پیام/66001/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول