اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سقز در مجلس نهم:

راهپیمایی روز قدس، دلیل زنده بودن آرمان فلسطین است

نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری همه ساله راهپیمایی روز قدس، زنده مانده آرمان فلسطین را ناشی از همین مسئله دانست.

راهپیمایی روز قدس، دلیل زنده بودن آرمان فلسطین است

محسن بیگلری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج پیرامون روز جهانی قدس اظهار کرد: در این روز مسلمانان تمامی جهان به تأسی از آموزه‌های امام راحل در حمایت از ملت فلسطین به پا می‌خیزند .

وی با بیان اینکه حمایت از ملت‌های مظلوم، خاص یک دوره زمانی نیست، خاطرنشان کرد: رهبر فقید انقلاب اسلامی این روز را به عنوان نماد حمایت از ملت‌های ستمدیده جهان انتخاب کرد.

نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: یکی از عواملی که دشمنان اسلام و قرآن تا امروز نتوانسته‌اند بر کشور فلسطین و مردمان شجاع آن غلبه کنند زنده بودن نام و یاد این روز است.

بیگلری با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی در ارتباط با نابودی آرمان فلسطین گفت: دشمن همواره در تلاش بوده تا نامی از اسلام در دنیا باقی نماند.

وی با انتقاد از برخی گروه‌های سازشکار با رژیم اسرائیل، تصریح کرد: تنها راه نجات فلسطین، ایستادگی در برابر تجاوزات آن‌ها و حمایت از جنبش‌های آزادی بخش است.

نماینده مردم سقز در مجلس نهم خاطرنشان کرد: سال‌ها است ملت بی‌دفاع فلسطین، بدون هیچ گونه امکاناتی و تنها با استفاده از سنگ در مقابل صهیونیست‌ها ایستاده است.

بیگلری در خصوص راهپیمایی عظیم مردم در این روز، اظهار کرد: نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان شاهد حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هستیم.

به گفته وی، حتی ملت‌های غیر مسلمان آزاده نیز که دارای انصاف هستند در این راهپیمایی‌ها حاضر شده و فریاد حمایت از فلسطین و آزادی این سرزمین را سر می‌دهند.

نماینده مردم سقز در مجلس نهم علت زنده ماندن نام و یاد فلسطین در اذهان جهانیان را برگزاری راهپیمایی همه ساله در حمایت از این کشور و ملت دانست و تأکید کرد: تا زمانی که فلسطین به خواسته برحق خود دست پیدا نکرده است این راهپیمایی هر سال تکرار می‌شود.

بیگلری در ادامه با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر غده سرطانی بودن اسرائیل، خاطرنشان کرد: روزی خواهد رسید که به همت مسلمانان سراسر دنیا، این غده سرطانی برداشته می‌شود.

وی راهکار تحقق این مسئله را در گرو اتحاد امت اسلامی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در تمامی ملت‌های مسلمان، اراده حمایت از فلسطین وجود دارد.

نماینده مردم سقز در ادامه با بیان اینکه مردم ایران و بویژه استان کردستان، همواره پشتیبانی خود را از ملت‌های مظلوم در دنیا ثابت کرده‌اند، گفت: فریاد مرگ بر اسرائیل این مردم، لرزه بر اندام صهیونیست‌ها و مستکبران انداخته است.

بیگلری با اشاره به تلاش ابرقدرت‌ها برای به فراموشی سپردن موضوع فلسطین خاطرنشان کرد: این نقشه شوم دشمنان با برگزاری راهپیمایی باشکوه مردم ایران هر سال نقش بر آب می‌شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با چنین حضور غرورآفرینی و اعلام حمایت از آرمان فلسطین، زمینه توجه هر چه بیشتر مجامع جهانی به موضوع فلسطین فراهم شود و در نهایت آزادی مردمان این سرزمین را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/79012/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول